|
Post by guest on May 10, 2006 11:02:03 GMT 1
Så Reps kör med 5 LB på banan. Spännande
|
|
|
Post by ll on May 10, 2006 11:12:54 GMT 1
Vem är FB och vem är HB, Eriksson eller Bakke-King? Eller är det 2HBs i splitback?
|
|
|
Post by no name on May 10, 2006 11:26:48 GMT 1
JR kör 3-3 stack
|
|
|
Post by guest on May 10, 2006 11:33:33 GMT 1
Jamtland ser starkare ut än på år o dar, men inte just på RB sidan
Joel Eriksson är en undersized FB som fick spela Hb ifjol, Bakke-King känns som ett oprövat kort på offense, lite konstigt är att det inte blev 4 WR då det var det Macklin spelade i under Sundsvallstiden
|
|
|
Post by MV7 on May 10, 2006 11:51:36 GMT 1
Haha Jonas Moss är det ett taget namn? Skön lirare isf.
|
|
|
Post by Sklle on May 10, 2006 12:16:40 GMT 1
Moss är ett vanligt norskt efternamn så jag skulle gissa på att killen har norskt påbrå vilket inte vore så konstigt med tanke på att Jämtland länge var en del av Norge.
|
|
|
Post by Spion on May 10, 2006 12:26:42 GMT 1
8-)Skall bli väldigt spännande att följa JR under denna säsong. Har sett ett antal träningar och det är inte vilka dussinlirare som helst som har kommit till föreningen. Nu gör ju inte ett antal (6) importer ett helt lag, men dom kommer med största säkerhet att lyfta de andra i laget flera klasser. Men hur långt det skall räcka, står skrivet i stjärnorna. Det är bara att hoppas att dom i år vinner någon match och att de lag som ev. får stryk av JR inte drar sig ur serien.
|
|
|
Post by Norskar i NFL on May 10, 2006 18:58:35 GMT 1
Randy och Santana Moss har båda norsk påbrå...kanske är släkt med denne Jonas. Hoppas man får se liknande kvalitet på honom. ;D
|
|
|
Post by ja on May 10, 2006 19:53:13 GMT 1
SVAR JA ???Varför skrivs det inget om denna match eller är det som ordspråket säger: "Det bästa sättet att behålla en hemlighet är ibland att hålla hemligt att det är en hemlighet" Jag tycker att det är väldigt tyst ang. denna match. Matchen SMM - Carlstad skrivs det än om fast det är historia. Vi måste se framåt. Börja att släppa lite info kring matchen. Kanske det är så att övriga lag förutom SMM och Carlstad är helt ointressanta. Vad vet jag!
|
|
|
Post by MV7 on May 10, 2006 22:49:05 GMT 1
Jag vet inte mycket om svensk football och svenska spelare, men det jag vet är att Jämtland har en quarterback som ger dom en chans att vinna varje match. Även mot Mean Machines.
|
|
|
Post by Moss on May 11, 2006 9:35:05 GMT 1
Moss är ett vanligt norskt efternamn så jag skulle gissa på att killen har norskt påbrå vilket inte vore så konstigt med tanke på att Jämtland länge var en del av Norge. Mitt efternamn kommer från min käre mor som är från England, så nu vet ni...
|
|
|
Post by Kingen on May 11, 2006 10:04:05 GMT 1
hehe väldigt intressant samtalsämne :-)
Varför har Limhamn inte publicerat sin roster? Detta är två dagar innan match....... hur ska vår sport någonsin kunna väcka intresse suck.
|
|
|
Post by Prinsen on May 11, 2006 11:35:38 GMT 1
Tja "kingen" om du kollar på www.limhamn-griffins.com under roster så finns det en flik som heter "senior" trycker du på den så kommer det upp fullt med namn på spelare som finns i Limhamns seniorlag, närmre en "laguppställning" kan du nog inte komma!!
|
|
|
Post by Kingen on May 11, 2006 11:41:45 GMT 1
aha ok ber om ursäkt. jag var ett tryck ifrån men fastnade på "Rostern håller på att uppdateras.."
|
|
ocho
Backup
|
Post by ocho on May 11, 2006 16:21:53 GMT 1
aha ok ber om ursäkt. jag var ett tryck ifrån men fastnade på "Rostern håller på att uppdateras.." Point taken. Har lagt in en liten instruktion för att inte fler ska fastna... //Webmaster
|
|