|
Post by spelarflykt on Mar 23, 2006 17:26:06 GMT 1
CC plockar minst 5-6 spelare från GM, har säkra källor på detta
|
|
|
Post by ok on Mar 23, 2006 19:37:30 GMT 1
GM suger ändå, så det hjälper dom inte.
|
|
|
Post by info on Mar 23, 2006 23:52:14 GMT 1
appropå Fridbergs comeback så har det rycktas om samma för Borg...comebacks av båda sportcheferna...vad säger man....som man bäddar får man ligga...om det nu stämmer ;D
|
|
|
Post by Marvels on Mar 24, 2006 3:15:36 GMT 1
CC plockar minst 5-6 spelare från GM, har säkra källor på detta Fet chans! ;D Lika stor chans som om Linda Rosing skulle klara högskoleprovet, lika stor chans som att Kd får egen majoritet i riksdags valet, lika stor chans som en mjukglass i sahara, lika stor chans som fred i mellanöstern, lika stor chans som att nya Windows Vista är buggfri, lika stor chans som att oukast-fans njuter av broder daniel, lika stor chans som att Påven är protestant, lika stor chans som en nysminkad transa på en nazistfest eller lika stor chans som att jag kan bita mig själv iörat! Förresten går tåget till GBGs central och inte ifrån!!
|
|
|
Post by 31 on Mar 24, 2006 9:03:14 GMT 1
man kan väl inte klara högskoleprovet?! eller har jag fel då?
|
|
|
Post by Bara1o4 on Mar 24, 2006 9:22:14 GMT 1
man kan väl inte klara högskoleprovet?! eller har jag fel då? Fyndigt, men det skulle väl i så fall vara om man hade alla rätt!
|
|
|
Post by D Sandberg on Mar 24, 2006 9:24:09 GMT 1
Hur som helst så lär inte Linda Rosing få några toppoäng... Vad är det för säkra källor? Eller du kanske har utlovat meddelarskydd
|
|
|
Post by Garry N on Mar 24, 2006 9:34:56 GMT 1
Jag har alltid misstänkt påven för att inte vara renlärlig!!!
|
|
|
Post by plutten on Mar 24, 2006 11:16:52 GMT 1
Lika stor chans som att Linda Rosing blir buggfri påve i sahara?
|
|
|
Post by D Sandberg on Mar 24, 2006 11:23:23 GMT 1
Nej då är nog chansen lite större för att CC får fem-sex Marvels spelare
|
|
|
Post by Drewes on Mar 27, 2006 11:42:03 GMT 1
Om CC använder Seger som FB så har dom nog inte riktigt tänk rätt, Marcus är en enorm talang på öppna ytor och han kan tråkla sig igenom de flesta knepiga lägen, men han är definitivt ingen SLUGGER. Ska man utnyttja Marcus bäst så är det med fart han ska komma, och hitta hålet bakom en tung mosande FB, eller som snabb DE, hans styrka är snabbhet och speluppfattning inte att mosa nyllet på en LB som proppar hål som en grävling. Marcus på rätt plats är en bland de bästa även i superserien, men på fel plats kommer han inte blomma ut alls..Men numera är det ju inte riktigt mitt beskymmer, hoppas bara för Marcus skull att han hamnar där han hör hemma som Tb eller De. Lycka till CC och Marcus..
// Drewes
|
|
|
Post by plutten on Mar 27, 2006 11:55:51 GMT 1
Det verkar vara ganska många som tycker både det ena och det andra om vilken position Seger borde spelas på men vad tycker han själv? Jag har inte sett något inlägg från honom i debatten.
|
|
|
Post by TD on Mar 27, 2006 13:44:22 GMT 1
Det kanske är svårt för honom själv att bedömma, eftersom han inte har så många år i sporten. Själv är jag benägen att hålla med Drewes, speed och smartnes är Marcus signum! Inte att kötta hål (blocka) för någon som kommer bakom med boll!
|
|
|
Post by pete on Mar 27, 2006 14:22:14 GMT 1
det var väl inte klubben CC som skrev O-listan i denna tråden, vem vet vad seger kommer spela...inte nån på det här forumet iaf...
|
|