|
Post by matte on Jan 25, 2006 8:40:00 GMT 1
ja// hur går det med pocenten hur många % fler är fyra än noll? dagens skolor suger.
|
|
|
Post by potensen Helge on Jan 25, 2006 11:00:40 GMT 1
ja// hur går det med pocenten hur många % fler är fyra än noll? dagens skolor suger. oändligt många om det var någgon illitterat som undrade...
|
|
|
Post by maccan on Jan 27, 2006 5:39:21 GMT 1
Gustaf Rödjemyr DB Örebro även han till CC det där lät bra... syns på ST då hoppas ja!
|
|
|
Post by konstiglogik on Jan 28, 2006 13:50:10 GMT 1
eller så har inte SMM nått att erbjuda! Jaha så deras 8 SM-guld och varit i slutspel sedan 90- talet, över 20 spelare i EM-truppen, alla landslagscoacher, Eurobowl-spel (4 rankade) är inget att erbjuda... nänä...
|
|
|
Post by Ja on Jan 28, 2006 17:54:14 GMT 1
VI HAR MYCKET ATT ERBJUDA. Vi gillar nya killar som kommer och de tas emot med öppna armar. Smm är en fin organisation som kan skapa bra killar och kanske även förvandla dem, likt en puppa som blir fjäril, till starka män med hög integritet.
Underskatta inte den fostrande andan i Smm och det brödraskap som omfamnar ömsesidig respekt och förkastar egoism och självcentrering.
|
|
|
Post by Bc on Jan 28, 2006 18:50:12 GMT 1
VI HAR MYCKET ATT ERBJUDA. Vi gillar nya killar som kommer och de tas emot med öppna armar. Smm är en fin organisation som kan skapa bra killar och kanske även förvandla dem, likt en puppa som blir fjäril, till starka män med hög integritet. Underskatta inte den fostrande andan i Smm och det brödraskap som omfamnar ömsesidig respekt och förkastar egoism och självcentrering. Vad händer när korthuset faller? Hur många killar från egna leden kommer att kunna fylla tomrummen efter "legions" killarna? Vad händer när smm inte vinner sm-guld längre? Synd när smm's juniorer söker sig till andra lag för att få speltid. visst ni har farmavtal med berga men hur många junisar pallar att pendla till berga för att träna mitt ut i skogen? jag ger max 2 - 3 år för smm, sen är askunge sagan slut dessvärre. sorry boys. Länge leve DMM!
|
|
|
Post by press on Jan 28, 2006 19:15:38 GMT 1
varför går inte lagen ut med pressrealeser?arlanda ser ut att ha 3 nya spelare klara, rykten säger att en hel del söder spelare gått till Limhamn, klubbar ut med officiell INFO!
|
|
|
Post by undran on Jan 28, 2006 20:36:52 GMT 1
Vad gör Cilla från SMM på förstasidan i näringslivsdelen i SVD???
|
|
|
Post by Dubbelt undrande on Jan 28, 2006 20:55:18 GMT 1
Vad gör Cilla från SMM på förstasidan i näringslivsdelen i SVD??? Vad i hela fridens namn?
|
|
|
Post by Cilla on Jan 28, 2006 22:27:22 GMT 1
Jag är med i en artikelserie om glada människor, som avslöjar sina hemligheter till glädje i livet, trots arbetslöshet och annat skit som kan drabba vanliga losers.
|
|
|
Post by Coach on Jan 28, 2006 22:36:01 GMT 1
Jag är med i en artikelserie om glada människor, som avslöjar sina hemligheter till glädje i livet, trots arbetslöshet och annat skit som kan drabba vanliga losers. Loser? Du är väl ingen loser...? Du e ju "lekledare" för det bästa laget i Sverige, då e man ingen loser! Tråkigt att du inte har nåt jobb, hoppas du hittar ett snart!
|
|
|
Post by Jannelli on Jan 28, 2006 23:43:30 GMT 1
Nya rykten: Herr lundqvist har tappat 40 kilo och kommer iår spela will linebacker. Ny på oline är Stefan Öhrwall som tillsammans med Lars Berggren (Halmstad Eagles) gör comeback då Arlanda inte längre håller med ett Old-Boys lag. Sex andra utlandsmeriterade linjemän har inkommit med förfrågan om det finns plats. ETT underbart rykte och jag har både hört och sett att Stefan Björkman ska göra comeback på ARLANDAS OL !!! ;D
|
|
|
Post by qb killah on Jan 29, 2006 20:24:24 GMT 1
Marcus Hegbo lämnar SMM då han vill spela QB igen
|
|
|
Post by STU on Jan 30, 2006 0:16:45 GMT 1
Arlanda tappar:
Pouria Vassei TE/WR till Northside Bulls
|