|
Post by OL on Feb 15, 2006 13:31:32 GMT 1
michael undén är då en offensiv linjeman, om han nu inte blivit omskolad på college, spelade LT i jlandslaget 01
|
|
|
Post by Mannen on Feb 16, 2006 4:42:55 GMT 1
Vad hander nere i limhamn? Har de gjort nagra varvningar infor sasongen? Horde att de forlorade Ola Schon till Ystad men annars ar det valdigt tyst om dem
|
|
|
Post by hemsida on Feb 16, 2006 11:40:34 GMT 1
|
|
|
Post by D Sandberg on Feb 16, 2006 13:21:13 GMT 1
Arlanda är ju för roliga. Släpper nyheter till pressen med på deras hemsida så står det bara en massa information om U19 typ. Ingenting står om A.laget Ett STORT plus i kanten dock att det kommer ut info över huvudtaget!!! Bra jobbat Jets. Angående nyförvärven så känns det som det behövs läggas krut på att värva offensiva linjemän. Som ansvarig för texten som nu återfinns på hemsidan så kan jag säga att det hamnade i UNT först för att det blev en lite kommunikationsmiss mellan mig och ledare för A-laget. Sen visade det sig dessutom att texten i UNT var rent katastrofal och därför åtog jag mig att srkiva en mycket finare och dessutom längre text.
|
|
|
Post by LG on Feb 16, 2006 16:02:19 GMT 1
Limhamn förlorar väl Bondesson också?
|
|
|
Post by flameskille on Feb 16, 2006 21:15:57 GMT 1
Marc Lindström DB från Sundsvall ska också till Jets
det har han iaf själv sagt
|
|
|
Post by 98 on Feb 16, 2006 21:21:36 GMT 1
Fan arlanda verkar ta alla bra från sundsvall! vinnande taktik? hehe o va händer med sundvall då? eller det kanske är fel tråd, sorry.
|
|
|
Post by gaylord on Feb 16, 2006 21:27:48 GMT 1
de flesta har nog sökt sig till klubben själva, då arlanda bara är i akut behov av OL/DL spelare, vissa vill spela på ss nivå inte så konstigt då Arlanda och Sundsvall hade ett långvarigt samarbete och många av spelarna känner folk i föreningen samt coacherna känner till dem bättre än andra lag
|
|
|
Post by D Sandberg on Feb 16, 2006 21:52:41 GMT 1
Limhamn förlorar väl Bondesson också? Ja han lär ju inte spela SS iaf. Då torskar han ju ett år.
|
|
|
Post by Jranimoo on Feb 17, 2006 21:17:24 GMT 1
håller med gaylord där.. spelare som vill elitsatsa vill också känna lite gemenskap i laget dom väljer! Arlanda och sundvall har haft ett gediget juniorsamarbete, tillsammans med att dom haft camp tillsammans i flera år! som resulterat till att deras spelare numera kan relatera till varandra och skulle skapa mer spelargemenskap än om dom skulle byta lag bara sådär. tränare snackar inte skit när dom säger att om dom spelar för varandra så vinner dom
|
|
|
Post by stu on Feb 18, 2006 21:23:56 GMT 1
Christopher Stamblewski DB Solna har oxå gått till AJ
|
|
|
Post by athlete on Feb 18, 2006 22:31:21 GMT 1
Branni Stankovicz multi purpose athlete byter från CC till GBG
|
|
|
Post by AJ on Feb 18, 2006 23:01:25 GMT 1
Varför sprida massor av rykten om AJ, när dom själva precis har gått ut med information om vilka som är deras nyförvärv iår. Ingen av dessa var ju med på deras lista.... Det är ju kul att spekulera om rykten så länge klubben själva inte ger någon information (typ Göteborg). men nu är det ju ju uppenbarligen inte sant...
|
|
|
Post by varfor on Feb 18, 2006 23:03:39 GMT 1
varför inte?
|
|
|
Post by CC on Feb 19, 2006 12:31:41 GMT 1
Branni Stankovic, ska INTE spela med GBG i år!! Han läser klart sin bartendder utbildning, och en kurs till osm jag inte kan komma på nu på rak arm. Inga papper har skrivits på. Så alltså tillhör han CC fortfarande. Men man ska ju inte säga aldrig! Ryktet säger att CC kan tappa 10 spelare om en viss Herr Larsson är med i coachningsstabben.
|
|