|
Post by hk on Apr 22, 2006 18:11:11 GMT 1
Behövs ingen scouting. SMM kör mest double tight. Spelen dom kör är stretch, screen och långpass.
|
|
|
Post by hmm on Apr 22, 2006 19:10:38 GMT 1
nån som vågar gissa på publik imorrn??
|
|
|
Post by MR T on Apr 22, 2006 20:18:26 GMT 1
3 pers
|
|
|
Post by z on Apr 22, 2006 20:33:08 GMT 1
nej 11 om man räknar med vaktmästarn å dom som e där å spelar fotboll vi sidan av!
|
|
|
Post by MV7 on Apr 23, 2006 17:06:18 GMT 1
Och 1200 om man går på den officiella publiksiffran.
För mig var det här den första match med ett svenskt lag jag såg på ett par år och jag kan bara ge tummen upp åt arrangemanget och marknadsföringen. Fler i andra klubbar borde jobba hårdare med samma bitar, istället för att sitta bakom anonyma nicknames och klaga på en av få föreningar som har något slags hum om vad den håller på med.
|
|
|
Post by John Falun on Apr 23, 2006 17:26:56 GMT 1
Bra spelat ssm. Synd om ryssen bara ;] Kul!
|
|
|
Post by Bjrkmman on Apr 24, 2006 14:41:35 GMT 1
Och 1200 om man går på den officiella publiksiffran. För mig var det här den första match med ett svenskt lag jag såg på ett par år och jag kan bara ge tummen upp åt arrangemanget och marknadsföringen. Fler i andra klubbar borde jobba hårdare med samma bitar, istället för att sitta bakom anonyma nicknames och klaga på en av få föreningar som har något slags hum om vad den håller på med. Som positionstränare för just SMM vill jag tacka matchansvariga i SMM för en underbar tillställning! Det var lite Nordic Vikings -stämning över det hela! Bra jobbat! För övrigt så instämmer jag i texten! Dessa anonyma proffs-tyckare är rätt tragiska då de endast klankar ner på andra men inte riktigt vågar stå för detta! Ordet " syltrygg" dyker upp i mitt huvud.... MVH Björkman Ol-coach SMM
|
|
|
Post by Hawkeye on Apr 24, 2006 15:17:25 GMT 1
Undrar om en viss #62 kommer få göra extra rundor på släden på nästa träning...?
Det är inte många som lyckas med att sabba en given TD och på spelet efter gå offside...
|
|
|
Post by Daniel on Apr 24, 2006 18:05:12 GMT 1
;DJag fick total black out . straff runder är inga problem har man gjort fel får man stå sitt kast. OVER AND OUT
|
|
|
Post by Bjrkman on Apr 25, 2006 9:32:45 GMT 1
;DJag fick total black out . straff runder är inga problem har man gjort fel får man stå sitt kast. OVER AND OUT Kära Broder Daniel! Vi kommer att spara några straffrundor till dig när du kommer upp nästa gång! / MVH Björkman ;D
|
|
|
Post by Bjrkman on Apr 26, 2006 14:11:56 GMT 1
;DJag fick total black out . straff runder är inga problem har man gjort fel får man stå sitt kast. OVER AND OUT Jo broder Daniel.... Vi sprang 28 stycken.. ;D Även jag sprang... MVH Eder tillgivna Ol-coach Björkman
|
|
|
Post by BP on Apr 26, 2006 14:18:50 GMT 1
Det var fan att man missa att Björkman sprang... Han har väl inte sprungit............ vet inte att det hänt det senaste decenniet. ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Bjrkman on Apr 28, 2006 10:17:22 GMT 1
Det var fan att man missa att Björkman sprang... Han har väl inte sprungit............ vet inte att det hänt det senaste decenniet. ;D ;D ;D ;D Jojo.. Jag vill vara ett föredöme för våran Ol som emellanåt anses vara gammal, detta för att påpeka för dessa att det går att springa även när man passerat 35... Kramar på dig BP! ;D MVH Björkman.. en joggande Ol-coach..
|
|
|
Post by Peter Carlsson on Apr 30, 2006 17:05:00 GMT 1
Och 1200 om man går på den officiella publiksiffran. För mig var det här den första match med ett svenskt lag jag såg på ett par år och jag kan bara ge tummen upp åt arrangemanget och marknadsföringen. Fler i andra klubbar borde jobba hårdare med samma bitar, istället för att sitta bakom anonyma nicknames och klaga på en av få föreningar som har något slags hum om vad den håller på med. Du klagar i detta inlägget på andra klubbar under ett anonymt nick, och jag skulle tro att inte ens 1 av 5 personer på det här forumet är en representant för nån klubb(av de anonyma)
|
|
|
Post by Bjrkman on May 10, 2006 9:24:25 GMT 1
Igår sprang vi 6 straffrundor.. även Jesper och Calle! Bra jobbat! Får en tår i ögat.. Daniel och Fredrick.. sprang ni..? En undrade Björkman
|
|