|
Post by rebroare on Apr 2, 2005 19:49:43 GMT 1
Hej alla SMM:are, Roligt för oss i Black Knights att möta SMM:s U16 den 17/4. Vi har ju en liten revanch att utkräva sedan förlusten från förra årets träningsmatch. Tack för inbjudan, vi ses.
|
|
|
Post by LeoBillgren on Apr 2, 2005 22:55:23 GMT 1
Tar bort mitt inlägg eftersom Jocke tog bort bilden som jag reagerade på. Detta är "water under the bridge" nu.
|
|
|
Post by WR 1 on Apr 2, 2005 23:06:17 GMT 1
När jag blir stor vill ja spela för Täby Flyers!haha!LOL. Men man marker skillnaden på en bra coach och en "så kallad coach för att det inte finns några andra inom världen som skulle vilja coacha det laget. så den HELT vanliga människa får typ ropa in 4 "spel" per match. ee run höger run vänster run, run." lär dig fotboll! Du e typ rankad 4 som coach inom täby. Grattis. Detta var otroligt o-proffsigt skrivet av mig. men kul.
|
|
|
Post by Lars on Apr 3, 2005 1:46:12 GMT 1
Leo kanske bara var trött på att höra Hampus komma med spelförslag hela tiden . Sen så spelar vi ju också för att våra skillpositions ska få en chans att visa upp sina nya svettband. Som det gamla fotbollsordspråket lyder: "No glam, no gain" ;D
|
|
Edward Karlsson Flyers
Guest
|
Post by Edward Karlsson Flyers on Apr 3, 2005 13:09:24 GMT 1
Vill bara säga att TFU16 är INTE Jocke strand. Vi skulle aldrig spela för att förstöra för andra. TFU16 som la upp den bilden spelar nog inte äns i Flyers. Leo det är alltid lika kul att möta er och så skall det vara i fortsättningen
|
|
|
Post by TFU16 on Apr 3, 2005 13:57:41 GMT 1
Oops... Så steg man i klaveret igen... Sorry Leo - ber återigen om ursäkt, ibland borde vissa saker inte sägas eller skrivas... Mina kvaliteter som coach tänker jag inte kommentera, det får andra göra. Personligen anser jag att det är spelarna och coacherna i kombination som vinner eller förlorar. Om jag är en "patetisk människa"...? om vi menar inlägget tidigare, kan det diskuteras, för övrigt inga kommentarer. Jocke Strand Täby Flyers
|
|
|
Post by LeoBillgren on Apr 3, 2005 22:08:57 GMT 1
Ursäkten är accepterad, inga problem.
En detalj bara; jag skrev aldrig att du var en patetisk människa. Endast att jag tycker det är patetiskt att ha andras misslyckanden som bränsle för sin egen glädje. Det är skillnad på sak och person...
|
|
Edward Karlsson Flyers
Guest
|
Post by Edward Karlsson Flyers on Apr 4, 2005 8:00:42 GMT 1
jag förstår fullständigt.
|
|
|
Post by SMMBK U16 on Apr 4, 2005 9:06:32 GMT 1
SMM och Örebro kommer att mötas i en träningsmatch i Stockholm söndagen den 17/4. Tid och plats kommer att tillkännages senare. Mvh Fredrik Pilbäck HC SMM U16
|
|