|
Post by hippie on Aug 15, 2005 9:49:41 GMT 1
VARMT VÄLKOMMEN TILLBAKA JONAS Till er ljusskygga individer,jag kunde sagt fega och kriminella, som väljer att diskutera i ämnet skall betänka.
BrB 5:1 Den som utpekar någon såsom brottsling eller klandervärd i sitt levnadssätt eller eljest lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning, dömes för förtal.
Tro inte att ni skyddas av er tillsynes anonymitet. Eller en felaktig tanke att det skulle vara ok bara för att det är "sant". Så är INTE fallet
Tyvärr lyder det inte under allmänt åtal, dvs får inte åtalas av annan än målsägande...
|
|
|
Post by Anger on Aug 15, 2005 10:02:05 GMT 1
Nu försvinner vi lite från ämnet men ingen här inne har väl anklagat Jonas för något, det ända något har skrivit är kritik till SMM för hur dom sköter ärendet. Tycker vi lägger ner disskutionen om Jonas och koncentrerar oss på matchen.
|
|
|
Post by AJ Again on Aug 15, 2005 10:33:28 GMT 1
Det lär bli en tuff match som sagt - det är det väl alltid mellan AJ och SMM Men, har SMM dragit ner lite på tempot de senaste matcherna? Eller har motståndet bara blivit tuffare? Målskillnaden mot Marvels och nu senast mot Republicans var inte de vanliga 40-0 och 70-0 man sett under säsongen..
|
|
|
Post by Cecilia on Aug 15, 2005 10:58:10 GMT 1
Avspark för semifinalen är nu spikad till kl. 15.00 på Kärrtorps IP lördagen den 27/8.
Välkomna.
/C
|
|
|
Post by Kaj Dyrvold on Aug 15, 2005 15:00:29 GMT 1
Kul att se dig tillbaks Ha de gott Jonas Coleman¨ Mvh Kaj Dyrvold - Göteborg
|
|
|
Post by ltt on Aug 15, 2005 16:57:43 GMT 1
smm 21 arlanda 24
|
|
|
Post by Dirt on Aug 20, 2005 19:31:22 GMT 1
Tycker faktiskt stockholm är överskattade. enligt min mening är det ett gäng med föruttnade individer. förvånad att de ens kom till slut spel, när jag tänker på det så slår det mig att årets stockholm kanskr är det sämsta lag jag någonsin sett. Då har jag 'ändå sett en del täby matcher i mitt liv. mitt tips är att västbo goblins vinner sm guld i superserien i en utklassning mot småland fickknivers i en ojämn sm final som slutar 2-1 till borta laget. Men som slutargument vill jag pointera att denna match kommer vara en duell mellan de 2 olika målvakterna murskov vs beatris. resten återstår att se
|
|
|
Post by Sanningen on Aug 20, 2005 19:57:06 GMT 1
Näe de mörkar inför SM-finalen.
# De har blivit upptaget till diskussion att de är för överlägsna så de mörkar. # De vill ha publik på SM-finalen.
|
|
|
Post by haha on Aug 21, 2005 1:38:52 GMT 1
Kan någon varit onykter kl 02:26?? haha. Den stavningen var inte att leka med. Förlåt, vet att det inte hör till ämnet, men kunde inte låta bli ;D
|
|
|
Post by Publik on Aug 24, 2005 8:11:34 GMT 1
Det ryktas att Arlanda tänker köra samma defense som man hade mot Carlstad i Sm finalen 2003, plus att Steve kommer köra mycke qb med mycke option.
|
|
|
Post by gst on Aug 24, 2005 11:29:25 GMT 1
Lagen har haft typ två veckor på sig att producera en förhandsrapport. Vad händer??
|
|
|
Post by import on Aug 24, 2005 11:31:01 GMT 1
arlanda kommer alltså sätta sin import qb på bänken? mycket troligt ...
|
|
|
Post by Publik on Aug 24, 2005 11:41:51 GMT 1
Som kör en drive var
|
|
|
Post by Publik on Aug 25, 2005 9:12:29 GMT 1
Tycker du man ska skriva en preview 2 veckor innan match, hur korrekt blir den previewen??
Båda lagen har väl sista träningen ikväll. Både Arlandas och SMM matchrapport har alltid kommit Torsdagen eller Fredagen innan match. Hur roligt och hur riktig är en previews som skrivs 1 vecka innan match. Mycke kan hända på träningarna som ändrar läget i lagen.
|
|