|
Post by No03 on Jun 19, 2005 12:33:22 GMT 1
Det är bara att säga än en gång var Bergamo tuffare än vad SMM räknat med. 35-7 i halvtid och en defence som domierade för Lions. 87an i SMM blev en liten junnis helt plötsligt oooops!
|
|
|
Post by ledbruten on Jun 21, 2005 15:48:16 GMT 1
hmmm.... Som jag kan avläsa av ditt tidigare inlägg så måste du vara ifrån Carlstad.... (med tanke på överskriften)
|
|
|
Post by hmmm on Jun 21, 2005 17:29:08 GMT 1
vem e nr 3 i cc?
|
|
|
Post by 44 on Jun 21, 2005 18:22:13 GMT 1
anders ohlsson
|
|
|
Post by Mr Pink on Jun 22, 2005 8:28:52 GMT 1
Lite tungt att säga att Carlstad är förlorare..... Sedan 1997 har väl CC vunnit 80-90% av alla sina matcher även om man förlorat den viktigaste matchen tre år i rad. Dock har man vunnit 5 raka SM guld med juniorlaget vilket jag tycker är en ganska fin merit Vi har som vanligt problem att glädjas när det går bra för andra. Det kallas för Jantelagen och den är ett väldigt starkt inslag på anonyma forum. Vi borde glädjas över alla svenska framgångar!!
|
|
|
Post by Publik on Jun 22, 2005 9:00:03 GMT 1
Man kan vinna 99% av matcherna men vinner man inte dom viktigaste så spelar det inte så stor roll. Jag tror även spelarna i CC hade vunnit 50% av sina matcher om dom bara hade fått vinna ett guld.
|
|
|
Post by bullnuts on Jun 22, 2005 9:31:12 GMT 1
Verkar vara uppe för fri tolkning här... Av min tolkning kan man utläsa att det var ngn som var med på resan till Bergamo o såg ngn med 87 bli sur o barnslig, ett mkt knapphändigt postat meddelnande till att börja med. Kan personen som skrev det utveckla? O ledbruten, snacka om torr humor, hoppas du blir mer än bara led...
|
|
|
Post by Stuvning on Jun 22, 2005 10:22:18 GMT 1
Va?!?! ska Carlstad byta efternamn till Bills?
|
|
|
Post by Ledbruten on Jun 22, 2005 15:20:17 GMT 1
ska jag tolka det som att du vill se mig begraven eller.....*ler*
|
|
|
Post by Tricky on Jun 22, 2005 16:44:00 GMT 1
Visst förlorade vi. Men detta med flaggan i topp! Matchen var jämnare än vad folk verkar tro. Så, snälla, ni som inte var där eller har förstahandsinformation skriv inget! Jag är stolt över vår insats, ffa i 2:a halvlek, och över att vara en del av Stockholm Mean Machines! Tack för mig!
//#2 Nicklas Lindström
|
|
|
Post by MM on Jun 23, 2005 9:22:32 GMT 1
Om nu matchen var jämnare än vad siffrorna visar, NÄR KOMMER EN MATCH RAPPORT. Se till att lägga ut en sån på hemsidan så kanske skit snacket i denna topic slutar. Den enda info jag hittat om matchen är på eurobowl.com och den sk rapporten suger.
|
|
|
Post by Publik on Jun 23, 2005 9:36:18 GMT 1
Kanske inte var MM som spelade bättre i andra halvlek utan Bergamo som gick på halvfart. Skulle nog många lag göra om man leder med 35-7 i halvtid. trott eller ej, men spö fick ni !
|
|
|
Post by hmm on Jun 23, 2005 12:31:06 GMT 1
Varför ska alla hoppa på ett lag bara för att det går bra för dom.. Att SMM åka ur semifinal i EB är ju synd som fan.. Tänk om dom skulle gott till final.. Jag tror i alla fall att vi skulle få bättre publicitet än vad vi får nu.. sluta klaga och vara avensjuka bara för att det går bra för en del klubbar.. lägg istället ner eran energi på att föra sporten framåt.. För just nu så går den mäst bakot!!!!
|
|
|
Post by The Penguino on Jun 25, 2005 9:58:56 GMT 1
Dom som vill läsa en bra rapport om matchen gå in på Bergamos hemsida (ni måste nog kunna itlienska), den är bra och välskriven. Det var ju dom som var hemmlaget så jag tycker inte att SMM behöver lägga ut någon längre rapport om den matchen. Lycka till imorgon SMM, men ni förlorar håller faktiskt på Arlanda Jets.
|
|
|
Post by hmm on Jun 25, 2005 12:38:30 GMT 1
finns det någon som har hittat stats från matchen?? skulle vara kul att titta på..
och sen vore det ännu roligare med en matchrapport
|
|