|
Post by Kingen on Jun 17, 2005 11:36:54 GMT 1
GM spelar som sagt bättre och bättre efter varje match. Om de lyckas att lyfta sig ytterligare så blir det intressant.
Om nu inte Carlstad lyckas få några förstärkningar + dras med skador.....
Ja,ja Carlstad tar säkert hem semifinalen men det blir en intressant match med ingen säker utgång.
|
|
|
Post by AJ Again on Jun 20, 2005 18:55:56 GMT 1
Det är klart att GM blir bättre och bättre för varje match, det blir normalt alla lag, såvida man inte dras med skador Jag tror dock inte att de kommer att ta hem en semi..
|
|
|
Post by frga on Jun 20, 2005 19:15:42 GMT 1
GM lär ju få möte SMM i semin, vilket inte ens lär bli mkt till match, eller?
|
|
|
Post by AJ Again on Jun 20, 2005 20:59:30 GMT 1
GM lär ju få möte SMM i semin, vilket inte ens lär bli mkt till match, eller? Jo, fast då förutsätter du att GM förlorar sina seriematcher mot SMM och AJ.. Om GM skulle vinna en av dem och AJ förlorar sina tre återstående så kan det vara AJ som möter SMM i en semi Eller, har jag fel? ..Sen kan det ju faktiskt hända att SMM inte står som etta i tabellen när grundserien är över ;D
|
|
|
Post by magnustonnvik on Jun 20, 2005 21:35:49 GMT 1
SMM mot Carlstad i final är min misstanke....visst marvels har överaskat och dom vann nästan mot CC men då ska man tänka på att Carlstad hade precis kommit hem från att ha spelat en match i EFAF Cup var det en eller två dagar innan?
men känns inte som nån idé att rösta ingen av dom kommer till final.
/M
|
|