|
Post by linebacker on Jun 7, 2005 17:31:20 GMT 1
Varför har marvels inga linebakcers som väger över 76 kilo ? Vad är detta för lömsk taktikt Marvels HC sysslar med? Arlanda kommer springa sönder Marvels, om inte deras lömska taktik med små LBs träder i kraft snart. Viva las Arlanda
|
|
|
Post by Oh No on Jun 7, 2005 20:18:58 GMT 1
It's not WHAT you weigh, it's HOW you play!
|
|
|
Post by Kingen on Jun 7, 2005 20:32:34 GMT 1
hehe det kan bli en intressant match med Marvels mini linebackers mot hela smurf armeen.
Ingen vill nog komma 4 iår och få spela mot SMM i semi.
|
|
|
Post by Kvemo on Jun 7, 2005 20:48:35 GMT 1
Visst är jag fit ;D men jag väger då inte 76Kg
|
|
|
Post by Hhhmmm on Jun 8, 2005 0:16:25 GMT 1
haha jag maste saga att jag alskar detta forum... jaaa vad ska man saga till fotbolls sverige om Marvels?? vi har tidigare last mycket om Marvels o det har varit inlagg om ALLT... allt fran att vi ar kassa o att vi pa DL blir kastade som vantar till att vi har varldens storsta dvarg i laget o att vara LBs har aneroxia . jaa vad mer kan man tillfora?? joo det som gar att tillfora ar en annons till ALL publik dar ute... OBS!! KOM TILL VARA MATCHER, vare sig borta eller hemma... det komemr vara vart det... kan vi inte bjuda pa bra fotboll( vilket vissa verkaqr tycka) sa kan ni komma o kolla pa vara freaks till spelare... pa lordag bjuds det pa magdans fran mig masse AKA vanten med en opening act fran vara aneroxia drabbade och nu jonglerande LBs!! NI FAR INTE MISSA DETTA!!!! (till er som inte forstar... sa ar detta pa skoj vi spelar faktist bara fotboll )
|
|
|
Post by Paper on Jun 8, 2005 8:44:30 GMT 1
Ps. Marvels har redan lagt nästan 30000:- på en annons i tidningen till denna match som nu tyvärr inte gäller längre och därmed måste det in en ny för att rädda det hela. Dessa pengar får Marvels stå för själva även fast problemet inte är deras. Tilläggas kan allt annat jobb med att flytta matchstart. Ds. ÄR DETTA ETT SKÄMT??? LAGT 30 000 ? för EN tidningsannons?!! !! Snacka om att slösa bort sina pengar.....
|
|
|
Post by annons on Jun 8, 2005 10:53:29 GMT 1
att annonseara i tidningar i gbg är dyrt.. om du ska ha en helsida i gp så får du punga ut med 300 000 har ja förmig..
|
|
|
Post by ehh on Jun 8, 2005 13:39:31 GMT 1
Du tog med en nolla förmycket men I get the point... Kul att ni Marvels satsar på att informera om sporten!!
Något motsägelse fullt är det dock med tanke på att ingen information som statistik och matchreferat finns. Tycker inte ni som spelare att det också är intressant? Det är kanske en prestige sak nu........
Ja,ja fotbollen i Götet LEVER vilket är gött!!! Bara man fixar första året så blir andra lättare.
|
|
|
Post by javisst on Jun 8, 2005 15:24:04 GMT 1
Det är verkligen skitkul att se att ett lag som Marvels klarar av att hålla så pass hög klass som förstaårslag som de ändå gör. De är absolut inget lag att skratta åt, det tycker jag inte (om man då bortser från namnet vilket tyvärr är så corny att det är snudd på oförlåtligt).
Det enda som är trist är att en så stor stad osm göteborg måste slå ihop 2 lag för att kunna ha ett lag i SS. Gbg skulle kunna ha 2 lag i SS om man ser till befolkningsmängden. Men för att ha många lag krävs det eldsjälar som drar igång allt, och tyvärr är sådana lätträknade.
En sak som Marvels dock ska ha skäll för är att hur i hela världen kan man ha gått från att ha två av de bästa hemsidorna i hela fotbollssverige till att ha en undermålig sida? Det var en fröjd att titta på Giants filmer och att läsa bra matchrapporter och få se matchfilm från mustangs. Nu har de inte ens ett bildarkiv fast bilder uppenbarligen har tagits då de finns på hemsidan. Det är synd, men jag hoppas på en förbättring framöver. Kunskapen finns ju uppenbarligen i organisationen.
|
|
|
Post by fel on Jun 8, 2005 16:51:37 GMT 1
Det kostar 300000kr för en hel sida i GP
|
|
|
Post by Marv on Jun 8, 2005 21:36:41 GMT 1
TEXTPaper.. Vår annons var en 3: e dels sida i färg i GP och den kostade nästan 30 000: -. Skall man ha en riktigt snygg helsida så kan den kosta långt över 300 000: - som togs som exempel. Det nämns även att vi i GBG inte kan ha fler lag när vi är en så stor stad. Till det kan sägas att vi är en stor sommarsport stad med en massa konkurrens spec. ifrån rundboll som spelas i nästan vart enda hörn här. Svårt att få folk att börja när dom blir "tagna" av t.ex. rundboll när dom är 5-6år. CC lever mycket just på motsatsen att Karlstad med omnejd just inte har så mycket att hänga i gran vad det gäller sommar sporter. Bästa rundbollslag just nu www.carlstadunited.se/ ligger i 2:an. Vi kan säkert ha fler lag i GBG som det har varit till o från genom åren enda sedan tidigt 90-tal men det är alltid lika svårt att kunna få ungdomar att hitta till amf i denna sportmetropol. Om vi nu har stångat oss blodiga vad det gäller nyrekrytering i alla dessa år utan något jätte bra resultat så kanske ni alla ute där har några bra tips på hur man skall kunna komma ur denna sits? Alla tips hur ni själva har gjort eller skulle vilja göra är välkomna Ha en fortsatt grym kul fotbollssommar allihop!
|
|
|
Post by Sklle on Jun 8, 2005 21:50:17 GMT 1
Högstadieturneringar, många lag kör ju med det nu och det bästa är att det funkar.
|
|