|
Post by spelas on Jun 15, 2007 12:41:06 GMT 1
Skall TRC spela denna match eller dra sig ur? nejvisst...här har man ju chans att vinna då fullföljer man serien inte annars?, Skall TRC dra sej ur SS? man har ju ingen chans att vinna SS? ? Spöa skiten ur TRC och visa JJ att det han håller på med inte accepteras
|
|
|
Post by hur gick det on Jun 15, 2007 20:32:40 GMT 1
hur gick det?? nån som vet..
|
|
|
Post by Daniel Lundqvist on Jun 15, 2007 21:45:09 GMT 1
Tyresö vann med 21-12 (21-6 halvtid)
|
|
|
Post by Daniel Lundqvist on Jun 15, 2007 21:45:33 GMT 1
Mitt fel, slutresultat 21-14
|
|
|
Post by Garry N on Jun 15, 2007 22:06:32 GMT 1
Är detta alltså STAFF's u16 final?
Förlåt en virrig webbmaster på SAFF som inte jämt kollar forum, men STAFF har inte ens behagat höra av sig när finalen skulle spelas, och jag har inte ens vetat mellan vilka lag, då jag inte fått in semifinalresultatet.
Jag ser gärna att nån mailar resultatet direkt till mig, så jag slipper "sno" från nätet, där många anonyma människor gärna postar både det ena och det andra.
mvh Garry N webmaster SAFF garry.nilsson@amerikanskfotboll.com
|
|
|
Post by sebbe on Jun 15, 2007 22:29:09 GMT 1
Är detta alltså STAFF's u16 final? Förlåt en virrig webbmaster på SAFF som inte jämt kollar forum, men STAFF har inte ens behagat höra av sig när finalen skulle spelas, och jag har inte ens vetat mellan vilka lag, då jag inte fått in semifinalresultatet. Jag ser gärna att nån mailar resultatet direkt till mig, så jag slipper "sno" från nätet, där många anonyma människor gärna postar både det ena och det andra. mvh Garry N webmaster SAFF garry.nilsson@amerikanskfotboll.com Yes detta var STAFF's u16 final.
|
|
|
Post by Coach Golan on Jun 15, 2007 23:02:17 GMT 1
Snabba tankar från matchen.
Vi inledde bra på offense efter K-O return och tog en ledning på vår andra posession. Efter detta var det lite av ett ställningskrig i första quartern.
I andra quartern kolappsade vårt defensiva spel totalt. Vi bommade assignment efter assignment och släppte in 21 poäng. På offense så drev vi fortfarande bollen, men man har inte råd att missa chansen när man knackar på dörren innanför 5e yardlinjen. 21-6 i HT.
I andra halvlek så spelade defense upp sig ordentligt och nollade trc i andra halvlek. Offense spelade upp sig med och reducerade till 21-14. Därefter fortsatte defense att stoppa trc och vi var återigen nere i redzone men kunde inte få in bollen. Tappade en pass i endzone och fumblade sen bort chansen med en tappad handoff. Efter detta så stoppade defense återigen trc, denna gång på vår planhalva. Med ca 3 minuter kvar av matchen så hade vi en sista chans att vända allt. Vi tog oss genom luften ner på ca 10e yardlinjen. Men 2st onödiga penalties från vår sida backade oss till deras 25e och sedan var vi nära med en kort pass som tog oss innanför 10e, men återigen så kunde vi inte executa bra nog och trc stoppade oss med ca en minut kvar på klockan och kunde knäa ut tiden.
Summerat så var detta en bra U16 match där båda lagen likväl kunde vunnit. Credit till trc:s defense som är väldigt bra. Personligen tror jag att om vi hade varit i zonen på offense som mot smm helgen innan så hade det blivit mer poäng men idag så fattades något och vår tajming stämmde inte. Vårt defense ska ha en stor eloge för sin andra halvlek då man nollade trc och endast släppte till ett par långa spel.
Tack för en bra final, synd att vi inte kunde vinna denna, och ha en trevlig helg.
MVH Coach Golan
|
|