|
Post by center on Jun 10, 2007 0:38:39 GMT 1
När spelas AJ-SMM?
|
|
|
Post by Jaha on Jun 10, 2007 1:55:18 GMT 1
Anledningen till att vi har bra med publik även på U16 och U19 (utöver seniorlaget) i Jets är att vi aktivt jobbar för att alla ska ta med sig just sina familjer och sina vänner flickvänner etc, utäver detta så försöker de olika lagdelarna att se varandras matcher (det ger mer "vi känsla" och så lär alla känna varandra som spelare bättre. Detta tillsammans med att vi så ofta vi kan har en speaker för att göra det lättare för de oinvigda att följa matchen har gett bra resultat. I U16 har vi på våra matcher haft drygt 100åskådare på läktaren för varje hemmamatch, uppskattat från vad man ser från planen. //Golan Tycker att det är underbart, det är precis det sporten behöver här hemma i Sverige. Jag har aldrig ens haft en tanke på att vi kommer vara i närheten av vad jänkarna är på sina highschool matcher. Men att bara få dit några enstaka föräldrar är pinsamt i mina ögon ! Visst sporten är bra mycket krångligare än vanlig fjollboll, men går man och ser några matcher så blir det faktiskt riktigt intresant Så jag kan bara säga BRA JOBBAT till Arlanda !! hoppas andra klubbar följer deras fotspår så att knattarna och även dom äldre kan få lite folk på sina matcher och förhoppningsvis öka intresset för sporten här hemma.
|
|
bajs
Bänkvärmare
|
Post by bajs on Jun 12, 2007 0:15:20 GMT 1
tyresös andra QB är väldigt bra och snabb men vet ej om han kan få ihopp hela lager efter andree. andree har spelat med dom WR och vet hur dom tänker och spelar det kommer tas mycket träning för sammy. men det kommer att gå bra ska ni se
|
|
|
Post by tjatigt on Jun 13, 2007 18:51:53 GMT 1
ha ha ha 62 - 6
SOLNA kommer få såååå mycket smisk
hade varit bättre för dem om TÄBY och SOLNA U16 hade spelat ihop men det skulle bli smisk ändå
pcccyyyt <---- Ljudet av en stor burk med smisk.
whine <---- Ljudet SOLNAS spelarna gjorde när TRC lekte.
Klapp Klapp <---- Ljudet TRC publik gjorde när TRC gjorde (många många) T.Ds
alltså snälla sluta skriva så, det är så.. töntigt?
|
|
|
Post by limpan on Jun 13, 2007 20:36:45 GMT 1
vrf skriver du så för då...?
|
|
|
Post by tjatigt on Jun 13, 2007 22:57:37 GMT 1
men mongo, jag skrev det som en vädjan då han har skrivit det ett antal gånger och det börjar bli irriterande!
|
|
bajs
Bänkvärmare
|
Post by bajs on Jun 14, 2007 0:06:01 GMT 1
Typisk Tyresö kommentar. Tyvärr för laget så lever man på 1 spelare ( aik )
ja andree är en mycket bra QB annars skulle han inte åka till usa. och visst tyresö kommer kanske inte vara lika bra.efter som dom förlorar en bra spelare på en viktig possition QB är viktig. fast om du tror det är andra som gör alla tacklingar alla blockar alla runs alla td alla picks osv.osv. så har du fel vill jag säga AIK
ps andree håller med
|
|
|
Post by Andree Jenmert on Jun 14, 2007 11:37:26 GMT 1
det är så kul att läsa om hur folk uppskattar min begåvning, men jag vill också framföra att tyresö har riktigt bra spelare som kommer att få ta ett steg fram och visa framfötterna!
Jag ska åka till st. george high school i rhode island.
Jag hoppas tyresö vinner u-17 i höst utan mig, och jag tvekar inte heller..
|
|