|
Post by hihi on May 24, 2007 22:09:42 GMT 1
Oupptäckta? Är det sånna som inte har börjat spela än?
|
|
|
Post by Grut 31 jamtland on May 25, 2007 1:04:41 GMT 1
haha ne trodde ni skulle fatta men ack.... att alla måste käfta och hålla på ! det jag menade var spelare som är "rookies" som det har omtalats om bla. i detta forum, spelare som kanske kommer ha sin bästa säsong just i år , spelare som kanske vart borta ett år och gör comeback. förlåt för att jag inte formulerade mig så bra i förra inlägget!
åter igen, vi ses på lördag!
tack och adjö
|
|
|
Post by Halleluleja on May 25, 2007 8:11:49 GMT 1
Hej Grut! För att vara en "sur jämte", så verkar du rätt klipsk. <Sagt med glimten i ögat> Jag håller med dig i att det finns många "oupptäckta" talanger i norrland. Vem som är bäst kommer vi nog aldrig att bli överrens om och det är inte särskillt viktigt heller. Desto viktigare är det att vi i norrland börjar få upp våra korkgluggar, får tummen ur, sätter spinn på maskineriet etc. och börjar samarbeta mera. Det har slängts käft mellan SF och JR inför den förra juniormatchen och ännu mera inför helgens båda matcher. VARFÖR??? Vad vinner man på att skriva en massa skit? Vad är syftet? Det ända jag kan tänka mig är att ni är några som av någon outgrundlig anledning finner det roande eller roligt. Vilka patetiska liv ni måste leva. Ta all den energi och tid ni lägger ner på forumet med att smutskasta andra och lägg den på att bli bättre fotbollsspelare. Jag lovar att ni kommer få så mycket roligare på planen. Varför inte prova att bli så bra som ni möjligt vis kan bli inom den här underbara sporten. Bli dom spelarna som nästa generation ungdomar kommer ha som idoler och se upp till. Live yours dreams! Och det lär inte hända på forumet… PA
|
|
|
Post by overarig on May 25, 2007 20:57:42 GMT 1
Flames vinner nog, byter man om 3 överåriga (2 87or 1 86a) så som lirat ett tag brukar man vinna i u19...
|
|
|
Post by hmm on May 25, 2007 21:15:57 GMT 1
Flames vinner nog, byter man om 3 överåriga (2 87or 1 86a) så som lirat ett tag brukar man vinna i u19... Haha ni gör det ofta eller?
|
|
|
Post by S jmt on May 25, 2007 22:14:27 GMT 1
Det inte räcker att SF stoppar in några överåriga. JR tappade 2 p förra matchen, den här gången håller dom 0:an. Den stora frågan är ifall JR D klarar att göra 18 eller fler p.
SF får ta revanch med sitt Senior lag på söndag, de kommer nog att kunna rå på JR u19. I den matchen är SF favoriter.
|
|
|
Post by skdare on May 26, 2007 14:35:22 GMT 1
Jamtland - Sundsvall 48-0. Sundsvall hade 12 spelare, efter 1:a halvlek var det bara 9 kvar. JR var sportsliga och ställde upp med 9 dom också. Detta var ingen match, det var kattens lek med råttan. Grattis Jamtland och lycka till i fortsättningen.
|
|