|
Post by Kolle on Feb 14, 2007 12:00:45 GMT 1
1. Vart skall alla spelare hittas? 2. Vart skall alla tränare hittas? 3. Vart skall alla lagen träna?! (som det är nu har Marvels svårt att hitta planer, hur ska det då funka med ytterligare 16 lag??) Sant... Ingen som tänkt på det. Alla bara fick för sig att starta klubbar men ingen fatta varför. Oj så dumma göteborgare. Dom vet nog vad dom gör ska du se. Bättre än så här blir det inte. Jo, folk skulle kunna höja tummen istället för att känna sig otillräckliga och snacka ner det. Bra GBG. Håller på er, hoppas allt går vägen.
|
|
|
Post by Guran on Feb 14, 2007 12:14:49 GMT 1
Det vore ju illa om det inte fanns spelarmatrial för mer än en klubb i Sveriges näst största stad...
|
|
|
Post by Coach Golan on Feb 14, 2007 13:07:08 GMT 1
Detta är ju fantastiskt. Göteborg har länge stått lite utanför med allt för få lag för en sån stor stad. Med fler knatteföreningar kommer vår sport att blomma om ledarna gör ett bra jobb.
Ser med spänning fram emot utfallet av denna satsning...
|
|
|
Post by jopp on Feb 14, 2007 16:32:37 GMT 1
det verkar ju väldigt bra om det startas så många knatte föreningar i en stad ju !
|
|
|
Post by August Eriksson on Feb 14, 2007 18:20:49 GMT 1
1. Vart skall alla spelare hittas? 2. Vart skall alla tränare hittas? 3. Vart skall alla lagen träna?! (som det är nu har Marvels svårt att hitta planer, hur ska det då funka med ytterligare 16 lag??) Tycker inte att detta nödvändigtvis måste ses som nån kritik utan snarare som befogade frågor. Självklart tror ju jag som många andra att det finns en plan bakom detta men man blir ju direkt nyfiken kring hur tankegångarna gått. Det har ju stundtals varit svårt för existerande klubbar i GBG med coacher och spelare så det är klart att man vill veta hur en sådan plan ser ut. Kring punkt 3, att det är svårt med planer i GBG för Marvels är ju fakta men om det startas 16 nya föreningar så ser ju komunen att det finns ett stort intresse och då kanske vår sport blir mer prioriterad, om vi har tur.
|
|
|
Post by kingen on Feb 14, 2007 18:56:25 GMT 1
Självklart är det suveränt med en sån här satsning. Frågorna är endå befogade........ Jag såg på Marvels hemsida att det var 25 pers på träningen. Om det är 16 klubbar så tar varje spelare i princip hand om en klubb. Har ni någon anställd som anvarar för all träning och promotion för träningen?
Hoppas satsningen lyckas! Det känns som detta är en bättre satsning är Norrköpings för några år sedan. Tanken var också god där men kanske skulle man lagt ner pengarna på ungdomsverksamheten istället.....
|
|
|
Post by Publik on Feb 15, 2007 9:40:22 GMT 1
Jag tror det är en helt rätt satsning från Göteborgs sida.
Göteborg har gjort rätt att börja om från början med ett lag. Jag hoppas att dom får till ett ordentligt lag som sedan kan sprida sig runt Göteborgsregionen.
Att dom satsar med 16 st föreningar ser jag bara positivt om dom nu har tänkt igenom allt vilket jag hoppas att dom har.
Istället för att alla säger att dom är idioter, säg då istället att tänk på detta, gör inte såhär mm.
Kan inte alla bara lägga ner allt negativt och försöka hjälpa varandra fram till en stor framgång för alla föreningar i amerikanska fotbollsverige
|
|
|
Post by kul on Feb 15, 2007 14:28:45 GMT 1
Det ar ganska kul. Om man laser igenom traden, sa ar det i princip inget (eller nagot enstaka) inlagg som ar negativt eller kritisk till G satsning. Daremot handlar desto fler inlagg om att man ska sluta hacka ner pa G och inte vara sa kritisk. Sjalv kan jag inte hitta dessa inlagg. De flesta ar ju positiva och uppmuntrande. Ar det nagon som ens pastatt att de ar idioter i G? :?
|
|
|
Post by lklads on Mar 13, 2007 21:10:21 GMT 1
Hur har det gått med satsningen? vore kul om det fortfarande håller.
|
|
|
Post by Vet on Mar 14, 2007 0:11:23 GMT 1
den går enligt plan.
|
|
|
Post by inteerr on Mar 14, 2007 1:10:30 GMT 1
hemsidor?
|
|
|
Post by Gtt on Mar 15, 2007 1:12:32 GMT 1
Låter ju som en helt underbar satsning i helt rätt ände av föreningen!
|
|
|
Post by gbg on Apr 2, 2007 16:06:06 GMT 1
inte chans att det kommer startas 16 nya lag här i götet, alla som är intreserade av football i gbg spelar redan med marvels...
|
|
|
Post by Knute Rockne on Apr 2, 2007 17:47:29 GMT 1
If you don't try you will never know.
|
|
|
Post by Yepp on Apr 3, 2007 0:08:41 GMT 1
And then?
|
|