|
Post by victor on Feb 7, 2007 16:26:14 GMT 1
bullar? skämt åsido ville inte skaffa mej några ovänner här blev bara irriterad ber om ursäkt för det.
|
|
|
Post by victor on Feb 7, 2007 16:27:59 GMT 1
o när jag ändå e i farten så skulle jag vilja ge en seriös eloge till domarna. tack för att ni finns vore jävligt jobbigt att spela utan er
|
|
|
Post by Bull on Feb 7, 2007 16:59:22 GMT 1
vad jag menar med andra otillåtna blockar e clipping och blocka under midjan på specialteams så om man kastar bollen i marken som eran linebacker gjorde i u19 sm finalen så hånar man motståndaren aa ta bort oline och defense e du dum ihuvet eller tror du det e det jag menar eller och var hittade du det i min text inte mörka visir FÄRGADE passar sverige bättre så att vi kan ha en egen regelbok:visir,handskar och andra sköna regler Vilka är dom andra sköna reglerna som vi är så hårda på i Sverige? Eller ska vi ha helt egna, som tex ingen oline? så om man kastar bollen i marken som eran linebacker gjorde i u19 sm finalen så hånar man motståndaren Ja det räknas som det. Du får inte "spika" bollen i marken. Tycker lite att den var hårfin, själv skulle jag aldrig ha kastat en 7m båge för denna. Men regler är regler. Såg du någon flagga när Bulls U-19 firade annars när dom gjort TD? Några av dom borde ha flaggats. Men Victor, du verkar vara en hyvlens kille och vill få fotbollen att bli bättre, börja dömm så kan du förendra lite du med. Btw, köp gåra handskar
|
|
|
Post by victor on Feb 7, 2007 17:05:13 GMT 1
haha ok ska tänka på och döma hehe har redan beställt gråa hehe puss o kram
|
|
|
Post by linda i greys on Feb 8, 2007 3:31:19 GMT 1
och till linda i greys så vill jag bara säga att jag aldriig har vart domare men jag vet dock att det inte är svårt att se en holding och även dom som du linda kan se dömer domare inte ibland men men jag kanske ska bli domare och visa alla andra hur man gör[/quote]
vad bra gå du utbildningen och bli en domare så ska du se att det inte är så lätt som du verkar tro att det är... och när det visar sig att du inte kan allt kan du be om ursäkt till domarna som du kallar griniga medelålders-gubb-domare...
|
|
|
Post by Lobbyist on Apr 4, 2007 9:07:33 GMT 1
Hehehehehehe, man kan lita på att det alltid finns NÅGON tråd på det här forumet som får en att dra på smilbanden...
|
|