|
Post by Wannabe on May 4, 2006 23:12:22 GMT 1
Låter allt vara osagt ännu, men vad tror ni?
|
|
|
Post by Guest on May 5, 2006 14:00:15 GMT 1
Ekeby - Limhamn 16-6 Ystad - Kristianstad 22-16 ;D
|
|
|
Post by Allvetare on May 5, 2006 14:04:40 GMT 1
Ystad - Kristianstad 55-33
|
|
|
Post by Guest on May 5, 2006 14:06:04 GMT 1
nja... undrar det
|
|
|
Post by Tipparn on May 6, 2006 7:27:47 GMT 1
jag tror inte på att poängen kommer bli höga denna helg, utan ja tror att Limhamn har fått det stryket dem har behövt för att komma igång, jag tror att limhamn har spelarkapaciteten att slå ekeby men ekebys erfarenhet kommer stå ivägen och matchen kommer sluta 8-12 till ekeby.
|
|
|
Post by Wannabe on May 7, 2006 15:51:50 GMT 1
Resultat Ekeby - Limhamn 30 - 0
|
|
|
Post by player on May 7, 2006 17:45:39 GMT 1
okej jag måste säga som så att limhamn spela bra men det räckte inte för att göra poäng. efter första halvlek ledde ekeby med bara 7 - 0 fast dom inledde andra halvlek hårt och fortsatte kämpa för en vinst dom förtjäna ..... matchen sluta som sagt 30 - 0 ;D
|
|
|
Post by player1 on May 7, 2006 18:51:02 GMT 1
Limhamn har inte flyten med sig med andra ord
|
|
|
Post by guest on May 7, 2006 23:09:59 GMT 1
Vad jag såg så undrar jag om limhamn fick fyra nya försök på eget spel?
|
|
|
Post by en i publiken on May 8, 2006 6:39:48 GMT 1
Då såg du inte så bra Limhamn fick några stycken 1st downs och dom hade en TD efter en fumble men med den oflyten dom har så blev det en gul flagga på spelet Limhamn har potiental dom har bara oflyt i matcherna jag såg dom i Ystad det verkar vara ett bra lag men dom har bara oflyt dom måste spräcka nollan med en TD så fort som möjligt om dom ska ha en chans att ta hem u19 södra jag tror Limhamn med lite mer flyt hade varit bland dom 2 bästa i södra.....
|
|
|
Post by spectator on May 8, 2006 8:43:17 GMT 1
tror de kommer bli jämtn mellan Ystad och Kristianstad men tror att kristianstad komemr ta hem en knapp seger. Men varför tror alla att ekeby bara har flyt och tur i sina vinster.. inget illa menat mot andra lag men dom är jävligt duktiga faktiskt
|
|
|
Post by Rockets on May 8, 2006 20:19:04 GMT 1
11-8 till Ystad i denna giganternas kamp där alla små yards räknades. Skit kul spel att titta på och lika kul å va me på.
|
|
|
Post by theone on May 8, 2006 22:25:47 GMT 1
jag e väldigt glad att ystad vann mot k-stad .. inte för att jag har nått emot dom men de e kul att dom kommit igång .. hur tror ni serien kommer sluta nu ? jag tror : 1- Ekeby -- ekeby har många lovande spelare, tuffa och hårda, dom går ut för allt denna sesong 2 (3)- Ystad -- bra lag och dom kommer igång nu, ystad är väldigt likt ekeby fast jag tror på de gråa 3 (2)- k-stad -- samma här bra lag och jag vet faktiskt inte om dom klarar det bättre än ystad 4- limhamn -- inget illa menat de e bara det att de e svårt att klättra upp från 3 raka förlusten och 0 i TD´s sista kommande matcherna kommer vara hårda och tuffa .. LYCKA TILL SÖDER !!
|
|
|
Post by Damir Karajlic on May 9, 2006 10:14:48 GMT 1
Jag tackar och bugar om dem som placerar oss i Ekeby på så höga placeringar efter att vi har börjat spela. Dem som säger dock att vi har "flyt" stämmer inte alls, fråga motståndarna om det är flyt vi har eller ren vilja och erfarenhet. Nån här i forumet pratar om att Limhamn bara har otur, men jag tycker helt enkelt att Limhamn inte är så bra detta året, det här med recoveryn, han låg på marken och reste sig upp, och ingen i vårt lag sprang efter eftersom flaggan hade kastats! Vi ser fram emot att möta Predators, Griffins och Rockets igen, må det bästa laget vinna!
"with dedication, heart, body and soul, you accomplish EVERYTHING" / Damir Karajlic u19 Ekeby Greys
|
|
|
Post by serdar sunay on May 9, 2006 13:32:29 GMT 1
damir .. och limhamn .. jag vill bara säga att det inte var p.g.a någon flagga som ingen sprang efter .. utan för att domaren hade blåst :. aiight
|
|