|
Post by Bengt on May 9, 2007 13:02:38 GMT 1
Visst Casey Paus hade spelat på Univ of Washington, men att kalla honom den bästa import QB´n nånsin är väl att ta i par stycken som varit bättre Darnell Macklin SF/JR Jarrod "Birdman" Degeorgia TRC John Cooley TRC Drew White CC Skjut den personen som skrivit detta! Samtliga av dessa var ju totala misslyckanden för sina klubbar. Den enda som möjligtvis kunde accepteras är ju The Birdman
|
|
|
Post by Bengt e full on May 11, 2007 23:32:20 GMT 1
Bengt borde ta och sluta tulla på Lördagsspriten och istället surfa in på www.crusaders.se och läsa statistiken. Drew White hade 39 TDs och bara 8 INTs på en säsong, samtidigt som han passade för 2233 yards. På en säsong. Det är 3 mest yards i CCs historia och näst mest TDs. Den som slår honom i TDs är Johan Larsson och han spelade många fler säsonger som QB. Get your facts right!
|
|
|
Post by TE on May 15, 2007 14:19:00 GMT 1
TE Måste var Magnus Kullstand CC.
|
|
|
Post by guest on May 17, 2007 9:31:53 GMT 1
Kan ha fel men gordon kelly från halmstad eagles skulle ju passa någonstans. men han kanske inte är svensk
|
|
|
Post by oui on Jun 8, 2007 20:36:52 GMT 1
Gordon är kung! ;D
|
|
|
Post by guest on Jun 8, 2007 21:31:03 GMT 1
Vad hette jänkaren i Linköping?? Riktigt hård kille. Sen hade Berga en lång svart reciver får ca 10 år sedan som var det snabbaste jag sett på en fotbollsplan.
|
|
|
Post by Colts on Jun 8, 2007 21:49:14 GMT 1
Vad hette jänkaren i Linköping?? Riktigt hård kille. Sen hade Berga en lång svart reciver får ca 10 år sedan som var det snabbaste jag sett på en fotbollsplan. Är det inte han som är fyscoach för Colts numera?http://www.colts.com/sub.cfm?page=coachbio&coach_id=17
|
|
|
Post by Bulldog on Jun 9, 2007 0:42:07 GMT 1
Sen hade Berga en lång svart reciver får ca 10 år sedan som var det snabbaste jag sett på en fotbollsplan. Är det inte han som är fyscoach för Colts numera?http://www.colts.com/sub.cfm?page=coachbio&coach_id=17 På sidan du själv hänvisade till så står det : "He played one season for Akersberga in a Sweden professional league." Ser ut så va? Men "professional leauge" är väl kanske lite att ta i?? ;D
|
|
|
Post by Bullnuts on Jun 12, 2007 15:13:48 GMT 1
Han som coachar colts spelade QB i berga -95, snabb som fan... WR var eric jennings, spelat arena football. Han var i berga 98-99 tror jag...
|
|
|
Post by vill veta on Jun 28, 2007 18:19:22 GMT 1
Brödrarna Hejdesten?
Är dom inte värda att nämnas? Båda från C4 eller iaf Martin
|
|