|
Post by Coach Olofsson on Oct 9, 2006 14:16:22 GMT 1
Fan vad skönt att vi vann grattis gubbar och väl kämpat
|
|
|
Post by LLC on Oct 9, 2006 22:14:06 GMT 1
BS att Österrike dominerade. Kolla statsen. 21-9 i 1st downs, 150 yards mer osv. Det var 4 turnovers och ett par killar i randigt som gav en jämn score. Trots detta och nästan 30 timmar i buss så vann vi. Österrike kommer bli en tuff motståndare framöver också men vi är fortfarande steget före.
|
|
|
Post by domare200 on Oct 10, 2006 5:08:30 GMT 1
Typiskt, nu skyller man på domarna igen. Kolla statsen själv, mer regelbrott mot Österrike.
|
|
|
Post by dummare 200 on Oct 10, 2006 6:35:33 GMT 1
Men det som är intressant kanske inte framkommer i statsen.... TD som inte var en TD bakåtpassning som helt magiskt ficks till en framåtpassning, ständigt trixande med 25 sekundersklockan när österike var i 2min offense.
Ja stats e kul men säger egentligen inte ett skit om hur domarna skötte sig
|
|
|
Post by sterich on Oct 10, 2006 10:06:42 GMT 1
Cillen, föreviga Österike matchen med dina bilder nu .. ;D ;D
|
|
|
Post by TRC on Oct 10, 2006 14:02:33 GMT 1
Bra jobbat Minja!
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 10, 2006 15:10:57 GMT 1
Alltså tack vare ljuset så blev det sjukt många användbara bilder...tror jag tog närmare 550 st sammanlagt....så det kommer nog att ta lite tid att fixa med dem...men jag gör mitt bästa...kan bjuda på ett litet smakprov så länge: cillen.com/football/SMM-06/AUS-SWE/Känns nästan lite trist att säsongen är över nu när sista matchen var en sån orgie i känslor....hade jätte kul! Tack alla spelare och staff! /C Och domarna var sjukt partiska! Det var nästan värre än mot vienna 2001...
|
|
matchrapport austria
Guest
|
Post by matchrapport austria on Oct 10, 2006 15:15:05 GMT 1
|
|
|
Post by August Eriksson on Oct 10, 2006 20:48:34 GMT 1
|
|
|
Post by film on Oct 11, 2006 22:32:40 GMT 1
finns det nånstans att tanka årets landskamper?
|
|
|
Post by Tibbling on Oct 12, 2006 9:29:09 GMT 1
För er som aldrig spelat internationellt kan jag förstå att det känns konstigt att man skyller på domaren. Men faktum är att det är nog bara i Sverige som domaren är opartisk vilket är bra. Vid alla Eurobowl matcher och Landskamper jag spelat så har hemmalagets domare gjort bedömningar i motståndarlagets favör och våra egna domare stått som fågelholkar men aldrig vågat ifrågasätta deras domslut. Faktum är att vi måste kanske acceptera olikheterna mellan sverige och europa och inte låta det störa oss mentalt. Ett skit call från en österikisk domare kan ju sätt griller i huvudet på vem som helst och man tappar focus på matchen. Kan vi bara lära oss att skita i domaren hur dålig och opartisk han än är och bara spela fotboll hur frusterande det än är så kommer vi bli ännu bättre.
Ett stort grattis till ALLA i Landslaget för segern och se nu fan till att komma i riktigt bra form till VM nästa år. Annars så är den gamle tvungen att dressa och gå in med livet som insats och det vill ni väl inte. ;D
//Tibbling
|
|
|
Post by Carl66smm on Oct 12, 2006 10:40:43 GMT 1
Så gammal är du inte tibbs ;D
|
|
|
Post by BD for president on Oct 12, 2006 12:06:04 GMT 1
"Den gamle"... Är inte det Scott???
|
|
|
Post by Osterecih on Oct 12, 2006 19:12:45 GMT 1
Bilder.....buhu..
|
|
|
Post by Sopa on Oct 13, 2006 8:52:52 GMT 1
Bilder.....buhu.. Sitt och gnäll som en liten barnunge. Eller så tar du själv ledigt från jobbet och pröjsar några tusen ur egen ficka för att åka ner till Österrike och ta lite bilder som du sedan på några dagar ser till att publicera gratis här på forumet. Det är lätt att sitta framför datorn och förvänta sig en massa saker från andra. Gör något själv istället som vi andra kan ha glädje av. Cillas bilder kommer säkert när hon är färdig med dem.
|
|