|
Post by Veto on Jul 20, 2006 19:06:20 GMT 1
Sorry boys, det är spelare som gör spel - inte namn! Bondesson var ok, inte mer som 18-åring och Martinez var inget speciellt. Falkelind är och var fantastisk. Men som grupp (8 man) är årets upplaga bättre eftersom det finns 8 man som kan spela på hög nivå. Om två år kanske dessa namn är kända och hypade? DB's... Ja dom verkar väldigt bra eftersom den ni tror är bäst inte verkar starta ens! Say no more. RB's: Hegbo är ett tufft pannben men var väl inte fantastisk i EM direkt. Palmgren och Jangenäs är ok nu men var inget extra -04. TKO och Hellermark är en grym 1-2 punch. WR! Det var väl bara Hyllén som gjorde nått i EM 04? Nu finns det 6-7 riktiga playmakers. Hursom...det är ryssar, fransoser och finnpajsare som ska besegras inte forumskribenter Hoppas det går hela vägen till guld!
|
|
|
Post by nejnej on Jul 20, 2006 19:18:37 GMT 1
fantastisk DL i år? det är väl så att 4-5 kallade tackat nej pg av skador eller annat? fjolårets NM trupp såg ut att vara mycket svagare än EM truppen 04, spec OL/DL
|
|
|
Post by hmm on Jul 20, 2006 19:59:21 GMT 1
i vaddå fjädervikt, det finns ju ingen tyngd i runspelet. lycka till iaf.
|
|
|
Post by Faktum on Jul 20, 2006 20:40:55 GMT 1
WR! Det var väl bara Hyllén som gjorde nått i EM 04? Nu finns det 6-7 riktiga playmakers. Ganska dåligt genomtänkt inlägg, ta och kolla WR statsen från efaf's hemsida för EM2004 så får du se att det fanns mycket folk som gjorde mycket. Inte för att ta nåt ifrån Hyllén men det var en hel drös med duktiga WRs med där.
|
|
|
Post by hyllen on Jul 20, 2006 21:12:22 GMT 1
Jag kan bara säga att jag var inte den ända som gjorde nått under em 04. Uffe gjorde 2 td´s, calle djyrhed va riktigt duktig när han fick chansen. moss e ju moss =) Christoffer Lundholm aKa crazy legs va riktigt bra han me. kan sitta o skriva ner alla som va med men det tar för lång tid.
Jag tror att detta landslag har stora möjligheter att vinna em, bara dom inte gör samma misstag som vi gjorde, har för stor respekt för våra motståndare och spelar boll i 4 quarters inte 2!
Lycka till i em boys.
// Hyllén
|
|
|
Post by aa on Jul 22, 2006 2:54:28 GMT 1
Vad fan snackar alla om Hegbo för?? han är en QB i grund och botten(där hör han hemma i mitt tycke) en för dum qb för att spela svåra system. men ändå en GRYM qb. Ljung var en betydligt bättre Running Back. och han inte hade fått crusaders febern. Så hade han garanterat startat som rb i cc idag.
|
|
|
Post by a on Jul 22, 2006 2:59:33 GMT 1
Sorry boys, det är spelare som gör spel - inte namn! Bondesson var ok, inte mer som 18-åring och Martinez var inget speciellt. Falkelind är och var fantastisk. Men som grupp (8 man) är årets upplaga bättre eftersom det finns 8 man som kan spela på hög nivå. Om två år kanske dessa namn är kända och hypade? DB's... Ja dom verkar väldigt bra eftersom den ni tror är bäst inte verkar starta ens! Say no more. RB's: Hegbo är ett tufft pannben men var väl inte fantastisk i EM direkt. Palmgren och Jangenäs är ok nu men var inget extra -04. TKO och Hellermark är en grym 1-2 punch. WR! Det var väl bara Hyllén som gjorde nått i EM 04? Nu finns det 6-7 riktiga playmakers. Hursom...det är ryssar, fransoser och finnpajsare som ska besegras inte forumskribenter Hoppas det går hela vägen till guld! Bondesson OK??? har för fan fått ett fullride scholarship. och JA han var lika bra för sin ålder då också. Alejandro är också grym. Hellermark TKO? personligen tycker jag inte han ska användas som running back. utan som en Reggie Bush Look-A-Like. fixa runt han över hela planen. en sekunden slot, andra wing. förvirra motståndarna. Han är en jävla dance. men emellan tackles inte alls något speciellt. sätt upp han överallt så tror jag vi har en chans. och skit i jenmers "alla bolla på bengt thing" in med hermodson. vi behöver ngn som kan passa bollen med FART över 20 yards.
|
|
|
Post by Artikel on Jul 22, 2006 8:23:12 GMT 1
|
|
|
Post by Deffmaster on Jul 22, 2006 18:22:17 GMT 1
Skillnaden består nog i U-19 istället för U-18 samt att de andra lagen har mindre av McDonalds fyllning i truppen...................
|
|
|
Post by JK on Jul 22, 2006 19:43:17 GMT 1
Vinst!!! 14-7
|
|
|
Post by undrar on Jul 22, 2006 20:02:25 GMT 1
vart å när kommer statistik från matchen?
|
|
|
Post by Veto on Jul 22, 2006 21:34:07 GMT 1
TKO = Tim Kolezar Olsson
|
|
|
Post by talk on Jul 25, 2006 7:54:26 GMT 1
är det några skador som orsakat att nya kommit in under helgen eller är det samma 45 fortfarande, minns tex att carlstad bara hade 1 spelare med först, men att innan första matchen så hade dem blivit 2 st..
|
|