|
Post by intresse on Jul 12, 2005 13:45:32 GMT 1
Visst lägret är inte ens påbörjat än så det blir bara att spekulera hejvilt men det är ju det vi har forum till ;D Coacherna kommer såklart ta ut laget beroende på hur det går på lägret men detta är vad jag tror på: QB: Tung match om jobbet. Jenmert leder på poäng med sin erfarenhet men Marlon Ahlm har mer talang och Erik Weige en grym arm. Spännande! RB's: FB går till Abbe Ikovic, Täby. Köttbulle med bra fart under fötterna. HB är mer öppet, Lundqvist och Bittéus känns hetast just nu.Har hört bra saker om Halmstadkillen. Inte kan väl Hellermark slå sig in än... TE: Mikael Hadley har en bra chans. Anonym grupp. WR: Kim Fye är väl given om han är hel? Sen är det vidöppet, kan inte ens gissa. OL: Lind, Pablo är klara starters. Örebro, Solna och Limhamns startande A-lags centrar är alla kallade och kan vara intressanta. Vet för lite om resten tyvär. DL: Gissar att det blir Edde Karlsson, Täby, Kenneth Frykler, Solna, Joel Svensson, Ekeby och öppet om fjärde platsen. LB: Minja, Lannefors och Juhlin? Svagaste positionen? DB: Färdeman och Bakke-King givna som spelar mycket i SS. Tror Skoglund kniper en CB plats och kanske Färdeman. Vet inget om Falun och Norrköpings bidrag.
|
|
|
Post by Jao on Jul 12, 2005 19:07:35 GMT 1
TYcker desamma, lite svårt med DB's och Qb's dock, bra konkurrans där.
|
|
|
Post by Anonym on Jul 12, 2005 19:08:59 GMT 1
Helt okej visning och analys på alla,positionerna, men varför skulle LBs vara den svagaste positionen? Minja är skit snabb och stark, Jp läser helt okej och tacklas stenhårt den tredje killen vet jag inte så mycket om men jag gissar på att han oxå kan slå sig in.
|
|
|
Post by undrar on Jul 12, 2005 19:33:40 GMT 1
Alltså, vem är denna Kim Fye? Lirade han i landslaget tidigare år också eller? Meriter?
|
|
|
Post by cc on Jul 12, 2005 19:55:34 GMT 1
christen montclair CC måste starta som LB
|
|
|
Post by Rocker on Jul 12, 2005 21:35:27 GMT 1
Lite få spelare från Gefle med tanke på att de var i final förra året. Men om jag inte minns fel så var väl stommen -86:or. Nåväl, Viktor Lejon,DT och Peter Nordmark, RB borde starta med Lind (som för övrigt åker till USA den 10/8 på 10 mån) alla -87:or
|
|
|
Post by FyeFan on Jul 13, 2005 0:23:13 GMT 1
Kim Fye spelar i SMM. Han var med i landslaget förra året. Tyvärr så åker han snart till USA för att spela high school fotboll ett år.
|
|
|
Post by tyvrr on Jul 13, 2005 11:01:13 GMT 1
tyvärr? det är väl inte dåligt att killen åker över o utvecklas
|
|
|
Post by Guest on Jul 13, 2005 15:11:57 GMT 1
Hellermark kommer komma med forre lundqvist! snabbare och storre....
|
|
tt
Bänkvärmare
|
Post by tt on Jul 13, 2005 19:33:30 GMT 1
Tyvärr som i att han missar landslagspel
|
|
|
Post by gefle on Jul 14, 2005 12:24:57 GMT 1
Håller med rocker. Viktor Lejon kommer att starta, frågan är bara om han ska spela LB eller DL. Han var riktigt duktig emot Limhamn och de har ingen dålig OL. Fan bara en sak som att han bänkar 140 KG och väger under 90 kg visar på råstyrka.
|
|
|
Post by j on Jul 16, 2005 18:50:02 GMT 1
men du vet fotboll är inte bara råstyrk handlar okcså om teknik, snabbhet, och mycket mentalitet
|
|
|
Post by 019 on Jul 26, 2005 3:16:51 GMT 1
140 kilo??? vad äter dom i gävle?? sååååå bra har han inte vart när jag mött han--- låt han kicka därimot!!!
|
|
|
Post by peter on Jul 26, 2005 16:01:43 GMT 1
140 kilo I disagree!!!!
|
|
|
Post by PP on Jul 28, 2005 11:29:59 GMT 1
Lejon har varit gefles bästa defence spelare i år. Han har imponerat så mycket att våran amerikan är sugen på att ta över honom till det college som han coachar.
|
|