|
Post by WHY OH WHY on Jul 3, 2005 18:32:11 GMT 1
HELT SJUKT ! hur kan Johan Stenberg från ÖBK inte bli kallad? han starta i SS förra året, startar i ÖBK iår, har vunnit tacklingsligan 2 år irad i ÖBK! han e stor som ett hus, och snabb! nån som kan svara varför han inte är med?
|
|
|
Post by Drfr on Jul 3, 2005 19:16:23 GMT 1
Antagligen för att han är född 86. Enbart 87:or och yngre är kallade
|
|
|
Post by ITK on Jul 3, 2005 23:23:11 GMT 1
Så jäkla löjligt att läsa inläggen om Hampus! Visst han är -90 men vaddå? Massor med -89 är uttagna och han är överlägset bäst av alla U16 spelare i Sverige. Klart han ska med!
"Väntar bara på den dagen då Hampus får den rätta smällen, den dagen kommer han börja respektera fotboll." Han har redan fått den smällen, tro mig. Och han har inte bytt spelstil eller attityd. När? Årets första spel mot SMM när han kolliderade med stora #72 i SMM och svimmade.
Det finns killar som startar på college när dom är 17, varför inte en 15åring i ett lag med 16-18 åringar i sverige?
Han har visst coacher som kan prata med honom och som han lyssnar på. Vad är problemet, han är sportslig, tränar hårdast och gör inget fult på plan!?
|
|
|
Post by hmmmmm on Jul 4, 2005 2:13:26 GMT 1
Så typiskt förlorare att försvara sig med att en spelare är jättebra när man förlorat mot ett lag. Visst, Hampus är jättebra men ingen är så bra att han vinner matcher själv. Och hur pinsamma är inte alla andra som inte kan vinna om det nu bara är en spelare som gör allt?
Tycker alla ska ta sina "ursäkter" som typ: vi spelade jättebra ch matchen var jämn men Han var lite för bra för oss, och spola ner dom i toaletten. Ni låter som ett gäng losers med det snacket. Man ska vara stolt om man har en eller några grymma spelare i sitt lag och inte ha det som ursäkt om andra har det.
|
|
|
Post by u86 on Jul 4, 2005 4:50:34 GMT 1
fattar int att c4 lions wr alexander är utagen till j-landslaget. kung i luftrumet .
|
|
|
Post by saimon on Jul 5, 2005 15:35:46 GMT 1
till u86: tänkte bara påpeka att c4 inte har något u-16 lag. predators har där emot ett
|
|
|
Post by u86 on Jul 5, 2005 22:45:01 GMT 1
då vill jag bara påpeka att alexander var född 87 om jga inte mins fel och spelar wr i c4 lions. och inte i u-16
|
|
|
Post by aengus on Jul 12, 2005 10:29:54 GMT 1
håller med u86. han är sketabra wr.
|
|
|
Post by En som vet on Jul 15, 2005 14:22:27 GMT 1
Vill bara tillägga till allt snack om Hampus jag har sett killen spela,, han är riktigt duktig.. men problemet finns att han får för stort huvud om alla snackar om det, låt killen åka på lägret o göra sin grej sen får vi se om han kommer me, det är inte upp till oss och bestämma det. Sen vill jag bara fråga hur många som är med i denna disskution har sett tex Tim Kolezar Olsson från limhamn?? killen startar till och från i a-laget. han har gjort 24 poäng i div1.. han är nog den som ska vara startande han är född 88...
|
|
|
Post by WHAT on Jul 16, 2005 14:54:56 GMT 1
Kan nån svara på varför i H*****E Andreas Tysk blev kallad?? Han startar i Div. 1, och måste lugnt ha den fetaste armen i sverige!!
|
|
|
Post by oops on Jul 16, 2005 14:56:45 GMT 1
Menar såklart varför blev han inte kallad....Nån som vet??
|
|
|
Post by player on Jul 16, 2005 14:59:34 GMT 1
jag tycker inte att han har övertygat i div 1. Det finns klart bättre QB:s i junior sverige. Fast han är nog iallafall topp 5 så han kanske skulle ha varit med på listan iallafall.
|
|
|
Post by gud on Jul 16, 2005 16:39:25 GMT 1
tysk har verkligen inte imponerat, finns väl 10talet junior qb som fått starta i sitt alag/ev blag i år
|
|
|
Post by en undring on Jul 16, 2005 22:17:56 GMT 1
|
|
|
Post by Rudolf on Jul 17, 2005 12:52:14 GMT 1
Angående Alexander i C4, så antar jag att j-landslagsstaben har väldigt bra koll på honom, med tanke på att Daniel Gustafsson har vart offensiv coordinator i C4. Antagligen så är han väl inte "the nuts" och ska därför inte kallas till ngt j-landslag.
|
|