|
Post by hmmm on Nov 28, 2005 14:41:25 GMT 1
av 6 möjliga förluster för 3 sektioner...?!
|
|
|
Post by eeehhh on Nov 28, 2005 20:48:15 GMT 1
Det kan ju vara svårt att rapportera 10 förluster om man bara har förlorat 6 gånger på hela året....
|
|
|
Post by Ljligt on Nov 29, 2005 23:02:21 GMT 1
Alltså, jag blir negativt förvånad över hur mycket intelligent som skrivs på detta forum. Att det ens kommer upp en tråd med detta ämne bevisar ju bara saken. Att det sedan kan finnas SÅ mycket att skriva om en utebliven matchrapport så att det fyller upp 1 hel sida är ju bara förvånansvärt. Ville bara uttrycka mitt missnöje och detta kommer säkert skapa många fler intelligenta kommentarer om detta eller min "dåliga" svenska eller något annat skoj. Spela madden eller vad ni nu håller på med istället för att klaga på folk!
|
|
|
Post by Danne on Jan 11, 2006 14:27:31 GMT 1
Men det är väl inte så konstigt att man inte har så bråttom att skriva när man torskat. Man är inte så sugen så att säga. Och skriver man då så är man dessutom ingen bra skribent (oftast). Bättre att vänta ett tag, lugna ner sig och bli lite självkritisk. TYcker Tyresö gör ett bra jobb med sina matchrapporter, ett föredöme för Svensk fotboll.
|
|
|
Post by suck on Jan 11, 2006 15:21:01 GMT 1
Sen kan man ju fundera hur folk från andra föreningar kan klaga. Vilken annan förening i Amerikansk fotboll i Sverige lägger alltid upp highlights från varje vecka där alla sektioner ingår i Filmen? Och nu har ni mage att klaga på en utebliven match rapport?
|
|
|
Post by uh on Jan 11, 2006 15:29:31 GMT 1
varför tar ni upp en tråd som har varit död i nästan 2 månader. Tomtar ! !
|
|