|
Post by B on Mar 16, 2007 18:53:43 GMT 1
När Coleman och gubbarna ska träna så har dem en fett% på 2-3%. Men då får man komma ihåg att den här låga nivån är dem på under ett par timmar.
En riktigt smal kille i puberteten kan väl ligga runt 6-7%.
Det finns så många olika varianter när det gäller att mäta fett%. Många sätt sämre än det andra. Men får hålla med om att 1.5% hade nog skickat ner vem som helst i graven.
Är det någon som hade kunnat länka till den sida där Gurras siffror är hämtade?
|
|
|
Post by Gurra Rydstedt on Mar 16, 2007 22:43:11 GMT 1
Oj... har skrivs det. Lustigt att nagon fatt tag pa mina nummer. Det gick bra det har off-season programmet. Dock som de foregaende kommentarer lyft upp sa betyder dessa nummer valdigt lita nar till kommer till att spela fotboll. Ofta pa det har forumet sa tycker jag det ar mycket prat om bankpress, knaboj, 40 yard och genetalielangd. Vad vi maste jobba med mest med i svensk amerikansk fotboll, anser jag, ar att lira fotboll. Spela fotboll snabbt, spela fotboll hart, spela fotboll med styrka, spela fotboll med teknik. Inget av vad man kan uppna i genom att slanga upp 200 pannor pa banken. Dock, sorligt nog sa ar det viktigt med tester i ogon hos college och pro scouter. Necessary Evil, men prioritera ratt dar hemma. Gurra... som snart har semester!
|
|
|
Post by Preacher on Mar 17, 2007 8:46:56 GMT 1
Oj... har skrivs det. Lustigt att nagon fatt tag pa mina nummer. Det gick bra det har off-season programmet. Dock som de foregaende kommentarer lyft upp sa betyder dessa nummer valdigt lita nar till kommer till att spela fotboll. Ofta pa det har forumet sa tycker jag det ar mycket prat om bankpress, knaboj, 40 yard och genetalielangd. Vad vi maste jobba med mest med i svensk amerikansk fotboll, anser jag, ar att lira fotboll. Spela fotboll snabbt, spela fotboll hart, spela fotboll med styrka, spela fotboll med teknik. Inget av vad man kan uppna i genom att slanga upp 200 pannor pa banken. Dock, sorligt nog sa ar det viktigt med tester i ogon hos college och pro scouter. Necessary Evil, men prioritera ratt dar hemma. Gurra... som snart har semester! Amen!
|
|