|
Post by LeoBillgren on Jan 9, 2007 6:03:02 GMT 1
Resultatservice:
Florida Greators 41 Overrated State University 14
God always smiles on the Gators!
|
|
|
Post by Guran on Jan 9, 2007 7:44:37 GMT 1
Han ler inte... Han skrattar åt dom. ;D lol
|
|
|
Post by D Sandberg on Jan 9, 2007 8:46:47 GMT 1
Men i dag skrattar han nog med dom. Man får bita i det sura och lyfta på hatten åt Gators i dag.
|
|
|
Post by Fredde W on Jan 9, 2007 12:08:43 GMT 1
Vilken jävla match det blev! jag kan lätt säga att jag inte trodde att Gators kunde sätta emot Ohio men fan vad fel man hade! Den speeden som Gators visade upp både på offense och defense.. fy fan! Ja det är bara att lyfta på hatten för Urban Meyer och hans Gators, Efter nattens uppvisning så är dom helt klart värda att kalla sig Nr #1 Fredrik Westlund Göteborg Marvels PS: Leo Blir det ett ännu mer Gators inspererat STU till sommaren efter detta?
|
|
|
Post by Garry N on Jan 9, 2007 13:55:52 GMT 1
Bita i ett surt äpple kan man väl göra, men lyfta på hatten åt Urban "Vindflöjeln" Meyer finns inte på kartan. Och BCS blir säkert nöjda, nu är han tillbaks på deras sida igen! Fast det bästa med resultatet är ju att Boise State nu kan kalla sig mästare mvh Garry
|
|
|
Post by superstar on Jan 9, 2007 14:46:54 GMT 1
Den enda anledningen att boise vart obesegrade var att dom kamouflerar sig hemma, ingen kan se den för dem smälter in i sig egen plan och btw, ironi kallas det!
|
|
|
Post by superstar on Jan 9, 2007 14:50:57 GMT 1
Glömde skriva en rad om matchen i sig.. Kunde inte riktigt njuta av floridas otroliga prestation då jag redan innan hade inställt mig på att ohio skulle köra över dem, men stor eloge till floridas d som spelade sönder ohio! Det hade vart desto roligare att kolla på en jämn match men man kan inte få allt!
|
|
|
Post by NA on Jan 9, 2007 15:49:34 GMT 1
Den enda anledningen att boise vart obesegrade var att dom kamouflerar sig hemma, ingen kan se den för dem smälter in i sig egen plan och btw, ironi kallas det! det är skitsvårt att spela med Boise(eller mot dem) på EAsports NCAA spel just av den anledningen... man ser inte var man har sina blockers å sånt
|
|
|
Post by Sean Cotten on Jan 10, 2007 16:31:05 GMT 1
Florida - OSU var bland det störste utklassningar jag har sett i år. OSU var kass efter KO return TD på första spelet och hade fler yards i just den KO ret (93) än de hade som offens (84). Florida var bra, men OSU slutade spela i November.
Förresten... om ni har inte sett Boise State-Oklahoma gör allt ni kan för att se den. Bästa match sen Texas-USC förra året.
|
|
|
Post by Fredde W on Jan 10, 2007 19:29:32 GMT 1
Förresten... om ni har inte sett Boise State-Oklahoma gör allt ni kan för att se den. Bästa match sen Texas-USC förra året. Kan bara intyga! Gör vad ni kan för att få se på den Matchen!! Bästa matchen iår!
|
|
|
Post by calle 50 on Jan 10, 2007 21:59:13 GMT 1
Gå in på pontel.com så får ni matchen inom en vecka. Kostar 15 us dollars
|
|
|
Post by D Sandberg on Jan 11, 2007 9:35:13 GMT 1
Eller så finns den på 10yardtorrents eller någon annan förträfflig sida
|
|
|
Post by Nstan mobbning on Jan 12, 2007 16:16:19 GMT 1
|
|
|
Post by Magnus Uggla on Jan 12, 2007 17:17:27 GMT 1
usch Jag mår illa !!!!!!!!!! hate the animal that god made only for the purpose of alligatorboots
|
|
|
Post by LeoBillgren on Jan 12, 2007 18:34:42 GMT 1
Trevlig film det där ;D
|
|