|
Post by Raider on Nov 12, 2005 18:16:37 GMT 1
Mycket riktigt "Coach".
Det här är vad Lincoln Kennedy skrev om T.O. på nfl.com: "Grow up. Or, even better, just shut up and play football"
|
|
|
Post by David on Nov 12, 2005 20:32:30 GMT 1
T.O har gjort bort sig...men visst e det smaskigt följa? Det bor en Daniel Nylén i oss alla.
|
|
|
Post by Packers on Nov 12, 2005 21:42:25 GMT 1
Ja men packers har ju inte direkt heller haft tur alla 3 av deras runningbacks har blivigt skadade och två av dem 1 string och 2 är skadade för sesongen!! ne jag håller på mitt gammal packers i vått och torrt trots att detta ser ut till att bli en riktig flopp sesong.
|
|
|
Post by Jepp on Nov 12, 2005 21:51:21 GMT 1
Kan inte mer än hålla med om att Packers suger. Brett F. spelar dock ok....oftast. Deras bäste WR är oxå skadad. Men hur faan kunde Kansas losa mot Philadelphia??? det stör mig fortfarande.....
|
|
|
Post by Raider on Nov 16, 2005 20:27:17 GMT 1
Inte nog med att Owens är borta, nu har McNabb fått sig en rejäl smäll och kommer inte att spela nästa match enligt NFL.com. TE L.J. Smith är också skadad, men det är inte klart om han ska spela nästa match eller inte. Sedan har vi starting center Hank Fraley som även han är skadad. Eagles offense är inte ett lika stort hot längre, även fast dem har Brian Westrbook, f.d. Pro Bowl tackle Jon Runyan och WR Greg Lewis.
|
|