|
Post by Kingen on Sept 20, 2005 9:03:58 GMT 1
Jag har registrerat mig för www.streamtvnow.com... Bättre bild än sopcast! Sen blir jag inte klok på deras website. Hur FAAN ser man tv programmet? och sen räkna om tiden till svensk tid? Sen försöker den koppla ihop realplayer när jag klickar på länkarna.... men om jag öppnar winamp innan så blir det rätt. Ja,ja det är väl nybörjar fel men websiten är inte helt logisk.
|
|
|
Post by ncaa on Sept 20, 2005 13:39:39 GMT 1
Mera footboll på foxsports.com, sen sökord: webcast. Bl.a Purdue@Arizona
|
|
|
Post by mgh on Sept 20, 2005 13:56:49 GMT 1
Jag har registrerat mig för www.streamtvnow.com... Bättre bild än sopcast! Sen blir jag inte klok på deras website. Hur FAAN ser man tv programmet? och sen räkna om tiden till svensk tid? Sen försöker den koppla ihop realplayer när jag klickar på länkarna.... men om jag öppnar winamp innan så blir det rätt. Ja,ja det är väl nybörjar fel men websiten är inte helt logisk. Jo logga in i forumet o där klickar du på Streams sen väljer du kanal, 1 till 20, klicka ytterligare dig fram två ggr du får du upp typ ett par rutor i dom skriver du ditt användarnamn o lösen sen startar winamp o du kan se live Annars är ett bra tips, RTFM mao läs deras FAQ jag gjorde det o sen funkade allt
|
|
|
Post by Garry N on Sept 20, 2005 17:08:27 GMT 1
Fast kom ihåg det gamla talesättet: Manualer till dataprogram har skapats av Djävulen och bör endast användas som en absolut sista utväg!
|
|
|
Post by degen on Sept 20, 2005 20:25:25 GMT 1
magnus... vilka kanaler kör dom på streamtvnow.com?
|
|
|
Post by Kingen on Sept 21, 2005 9:13:52 GMT 1
Det verkar som de streamar lite som de känner för... eller det kommer in requests på. Själv har jag inte hittat någon tvtablå som sträcker sig längre än någon dag.
|
|
|
Post by mgh on Sept 21, 2005 12:04:33 GMT 1
Precis men ESPN verkar gå hela tiden Sen kommer det matcher ur MLB, NBA,WNBA hela tiden Och dessutom sänds MPL, La Liga, Serie A plus lite till
|
|
|
Post by degen on Sept 21, 2005 19:01:25 GMT 1
..faan nu funkar inte sopcast helt plötsligt, o espn verkar vara borta:(
|
|
|
Post by P on Sept 22, 2005 20:49:34 GMT 1
Jag kan inte regga mig på streamtvnow. Testade igår och idag. Är det någon annan som lyckats?
|
|
|
Post by Kingen on Sept 23, 2005 7:50:40 GMT 1
visst gjorde det för en vecka sedan. Eventuellt har de stängt ner registreringen...? De snackar om att sända alla NFL matcher mot en "större" avgift typ 30 $ (ca 240 SEK) för hela säsongen - men då med bättre kvalitet.
Inte mig emot. Jag betalar gärna 240 SEK för hela säsongen med bättre kvalitet.
|
|
registrering oppen pa stream
Guest
|
Post by registrering oppen pa stream on Sept 23, 2005 17:54:18 GMT 1
De har stängt registrering på stream, men det står där att de kommer öppna registreringen en kortare tid. Jag hade tur och kunde registrera mig under veckan.
|
|
|
Post by mgh on Sept 23, 2005 21:23:01 GMT 1
En hade ju tur också att komma in där Jo de hade reggning i EN timma idag vid lunchtid men ni som inte har reggat er, kolla in så ofta ni kan Ska se fyra matcher samtidigt på en 19", inte så stora rutor men ändå
|
|
|
Post by Ej registrerad on Sept 24, 2005 14:16:15 GMT 1
@mgh
Var de lunchtid i Sverige eller lunchtid på klockan på streamnows hemsidan??
|
|
|
Post by mgh on Sept 24, 2005 23:51:19 GMT 1
12pm CET men det kan variera för idag hade de uppe det igen runt 1 tiden i 15min
|
|
|
Post by Vill regga on Sept 25, 2005 11:45:15 GMT 1
Annonserar de i förväg när de kommer ha öppet, eller måste man in och kolla lite då och då?
|
|