|
Post by Legenden on Oct 25, 2005 16:36:12 GMT 1
Legenden: Precis som du säger har alla rätt att framföra sina åsikter. Vill någon därför ha en "bekräftelse topic" så är de upp till dem som läser och skriver i den. Det behöver du inte göra och ditt inlägg är opassande enligt forumets regler. På vilket sätt har jag gjort något opassande? Jag framför mina åsikter precis som du har rätt att göra. Stänger du av mig på ditt forum visar du vilken duktig Admin du är..
|
|
|
Post by August Eriksson on Oct 25, 2005 17:36:24 GMT 1
Om du läser reglerna så ser du en punkt som säger att inlägg skall Tillföra något till diskussionen.
Att du skriver ett inlägg i en tråd och säger till dem som diskuterar någonting att sluta med det är inte att tillföra något till den diskussionen. Jag föredrar att förklara det för dig här. Stänger av folk gör jag bara vid grova övertramp eller vid ett flertal förseelser så bespara mig sarkasmen.
|
|
|
Post by Varfr on Oct 26, 2005 8:14:15 GMT 1
varför har ingen nämnt dom som är i landslaget? Philip Minja C-F Moncalir Danne Viktor Lejon? John Lannefors
Det är dom som spelar i landslags färgerna just nu, inge snack. Spekulatioer om alla andra är bullnuts, spelar dom i landslaget så gör dom, om vi inte kan lita på att coacherna i landsalaget gör rätt så borde vi inte ha några uttagningar, utan låta alla spelare som vill få en fin svensk tröja.
|
|
|
Post by drfr on Oct 26, 2005 11:10:47 GMT 1
Därför, att de som diskuterats är 86:or och många även äldre. dessa herrar är födda 87 och neråt. Den enda som jag tycker kan platsa bland många av nämnda namn är Philip Minja, som jag visserligen hellre ser som DB.
|
|
|
Post by calle on Oct 26, 2005 11:34:23 GMT 1
viktor lejon är en bättre LB än minja.
|
|
|
Post by publik on Oct 26, 2005 12:05:33 GMT 1
"varför har ingen nämnt dom som är i landslaget? Philip Minja C-F Moncalir Danne Viktor Lejon? John Lannefors
Det är dom som spelar i landslags färgerna just nu, inge snack. Spekulatioer om alla andra är bullnuts, spelar dom i landslaget så gör dom, om vi inte kan lita på att coacherna i landsalaget gör rätt så borde vi inte ha några uttagningar, utan låta alla spelare som vill få en fin svensk tröja."
Finns ju U-19 LB:s som spelar i senior landslaget??
|
|