|
Post by Skningen on Aug 13, 2007 13:02:41 GMT 1
Det är ju inte klart än. C4 möter Ystad nästa helg. Blir det seger där är det indeviduellt möte som avgör vem som blir segrare.
|
|
|
Post by skatey on Aug 13, 2007 16:28:46 GMT 1
C4 måste vinna med 18 poäng över ystad isånna fall.
|
|
|
Post by Anders on Aug 13, 2007 16:52:32 GMT 1
om Ystad vinner eller förlorar med mindre än 18 poäng moT C4 så är man klara för kvalet , eftersom man redan ligger före Halmstad i inbördes möte ... och då är matchen mot Lugi betydelselös, eftersom ystad då har + på både Halmstad o C4 ....
alltså , vid oavgjorda poäng räknas inbördes matcher ..
tror jag har rätt för mig , rätta annars !!
|
|
|
Post by Kvalet on Aug 13, 2007 17:05:35 GMT 1
Hypotetiskt om det nu blir Rhinos vs Rockets hur ser det ut om man jämför lagen defense, offense och övriga faktorer? * BR har hemmaplan För att börja utvärdera Rockets då så bör man väl framför allt kommentera deras QBs, en 18årig och en 29årig båda på 60 kilo. Inga direkta berg att bliza omkull - inte heller mycket att bullrusha med (Lakers special ) ...efter skrivit detta såg jag att Sveriges "sydligaste" fotbollslag hade förresten TRE QB's i sitt roster. Med finns även en Ted Rasmusson på 85kg - inte för att vikten är så avgörande men gött att man inser att man skulle ha nytta av ett par glasögon ändå. Dessutom var det roster från 2005 dessutom så egentligen är allt det här värdelöst... Borås har hemmaplan kan vi sammanfatta det hela med. Känner ni hur det kittlar i hjärnan av all ny vetskap ni får när jag skriver va?
|
|
|
Post by qb on Aug 13, 2007 17:45:14 GMT 1
Ted spelar numera QB i Lund Vikings...
|
|
|
Post by hmmmmmmmmmm on Aug 13, 2007 17:49:07 GMT 1
Vem spelar då?
|
|
|
Post by sdra on Aug 13, 2007 18:39:10 GMT 1
Vad får dig att tro att BR har hemmaplan??? Göteborg hade hemmaplan i förra årets kval, så nu är det södras tur. Det kan man även se om man tittar på SAFF´s hemsida.
|
|
|
Post by Anders on Aug 13, 2007 18:55:24 GMT 1
Kvalet ...
Ystad har hemmaplan då förra årets kvalmatch spelades i göteborg , då mellan Giants - Rockets, så det är södras tur att ha hemmaplan ...
qb i ystad är Viktor Dormvik som sköter det mycket bra efter Ted Rasmussons övergång till Lugi ! låter som du inte har mycket koll på vad du snackar om .. Ted är riktigt duktig, och är en tuff jävel som tar mycket stryk , sett han resa sig från rejäla smällar ...
ystads Offence är välbalanserat med en duktig linje som öppnar hål åt RBs och stänger på pass ,
Defence bärs upp av Mikael Erlandsson, och har många duktiga individuella spelare att ställa ut på plan .. fått en injektion sen Marcus Jeppssons återkomst till laget ..
så blev inte mycket ny vetskap efter ditt inlägg ;D
|
|
|
Post by dio on Aug 14, 2007 12:57:25 GMT 1
Rhinos har hemmaplan enligt SAFF
|
|
|
Post by koreanhap on Aug 14, 2007 12:59:49 GMT 1
1-2/9 Div I kval: 1:a söder - 1:a väster
enligt SAFFs hemsida.
|
|
|
Post by Anders on Aug 14, 2007 13:33:20 GMT 1
.. ändring av mitt förra medelande ..
inte säkert att det är juh Ystad som får hemmaplan, men södra laget har hemmaplan ...
|
|
|
Post by Ferrari on Aug 24, 2007 13:04:06 GMT 1
Eagles skulle behöva en egen logga och inte rippa ALLT från Philadelphia Eagles innan jag kan respektera den organisationen. Kan man inte ens engagera sig i att fixa en egen logga hur seriös kan en förening då vara? Finns ju dom som har en Ferrari logo i sin logo. Det är ju bara en del av logon men ändå
|
|