|
Post by Vstra on Aug 3, 2006 10:04:53 GMT 1
Retur möte mellan Charleswood och Göteborg. Vilka vinner? Har det tillkommit några förstärkningar i något av lagen? Lidköping - Jönköping Har inte Jönköping dragit sig ur serien?
|
|
|
Post by Mr D on Aug 3, 2006 17:44:44 GMT 1
Har precis pratat med Jönköping, det ser ut som dom kommer dra sig ur, jag sa dock att vi hellre ser att de fortsätter om det går att lösa! I vilket fall träning torsdag kl 1800
Tagits ur Lakers gästbok vi får hoppas att Jönköping spelar då!!
|
|
|
Post by Marcus on Aug 3, 2006 18:40:09 GMT 1
Kan inte någon prata med VSAFF och höra om det är möjligt. Skulle va riktigt roligt om Hawks kunde avsluta serien med flaggan i topp!
/Marcus
|
|
|
Post by en som vet on Aug 3, 2006 19:41:12 GMT 1
Jag kan bara meddela att VSAFF inte handhar seniorserien utan det är SAFF som är ansvariga för den.
|
|
|
Post by vstra on Aug 4, 2006 9:51:18 GMT 1
Jag hoppas det löser sig så att Hawks får bli kvar säsongen. Finns inget som gynnar sporten ifall Hawks behöver lämna serien för denna säsongen.
|
|
|
Post by marvels prewiev on Aug 4, 2006 21:56:51 GMT 1
|
|
|
Post by guest on Aug 5, 2006 18:00:40 GMT 1
HEJA WOLVES
|
|
|
Post by wolfman on Aug 5, 2006 20:24:10 GMT 1
WOLVES, kommer med samma folk som sist ungefär. För lite Db´´s. starting OLB Fredrik Bjur är borta, dock är C+OT Hasse Gunnarsson och Mikael "Peps" Persson tillbaka, vilket inenbär lite rotation på linjen, vilket saknades helt sist.
Fredrik Westholm har slutat halta, wippiii
Tufft o hårt blir det, men nu är det Marvels tur att stå i SOLEN, muhahahhahahahah......
det handlar om ev. serieseger, marvels har 14 poängs fördel, men vargarna från värmland har hemma plan.......
ÅRETS MATCH i hela j-kla fotbolls sverige tror jag....BE THERE.
BERGSLAGSPLANEN I KARLSKOGA 14.00,,,,
|
|