|
Post by guest on Jul 29, 2006 20:46:48 GMT 1
Hur Går Det ?
|
|
|
Post by guest on Jul 29, 2006 20:54:06 GMT 1
Falun-Nyköping 7-28
|
|
|
Post by Beasts on Jul 29, 2006 21:15:40 GMT 1
Jag tror att det blir en tuff match, vi vet att Falun är riktig bra och tufft lag så att det är inte bara att åka till Falun å plocka lätta poäng men NBB kommer att segra till slut. I´m out
|
|
|
Post by guest on Jul 29, 2006 21:39:56 GMT 1
Nyköpings vinst mot Berga borta var lite överraskande, och imponerande. Var det en slump eller kanske underskattning från motståndarna. Är Baltic Beasts kanske bättre än vad man tror. I så fall kan Falun få det tufft. Tror på klar vinst för Nyköping
|
|
|
Post by Beast on Jul 31, 2006 0:24:30 GMT 1
falun är hårda. de är inte bara att ställa in skorna på planen dom kan spela dom också. men jag tror på vinst för NBB
|
|
Han som inte var dr
Guest
|
Post by Han som inte var dr on Aug 5, 2006 15:32:49 GMT 1
6-28 till Nyköping efter 0-20 i första kvarten... ;D
|
|
|
Post by guest on Aug 9, 2006 0:55:59 GMT 1
Klar vinst för Nyköping Baltic Beasts 28-6 mot Falun Nyköping BB började med bollen i 1:kvarten och med tanken på hur det såg ut förra hemmamöte mot Falun med diverse fumbles och mentala misstag,så var det viktigt att sätta poäng på tavlan redan från första drive. Vi lyckades med detta väldigt bra. Offense satte 20 poäng och vårt defense spelade stabilt med släppte dock en 6 poängare i slutet av andra kvarten. I andra halvleken satte vi ytterliggare 8 poäng och vårt defense satte stopp för Faluns passningsspel. Tufft match rakt igenom med tanke på att vi kom till matchen med 17 tappra spelare som gav allt i denna stekande och soliga dag i Falun. Jag tycker att hela laget gjorde en bra match men om man ska uppmärksamma någon extra så kan jag nämna: Jesper Mindemark (över 150yds), Mattias Berggren (svårstoppad, ca 100yds), Patrik Pennersten för en stabil insats, Dennis Johansson (otroligt stark på defense) och hela off/defense line killar som inte hade så mycket vila under hela matchen. Poäng: Jesper Mindemark 6p Mattias Berggren 12p Patrik Pennersten 10p
MVH Headcoach Sergio Guillén
|
|