|
Post by Tore on Jun 21, 2006 21:39:39 GMT 1
Ovanligt att någon bulldog får känna på en sen tackling, annars är det ni som brukar dela ut sådana...
|
|
|
Post by Big Ugly Zebra on Jun 21, 2006 23:06:56 GMT 1
Den där kommentaren var ju jävligt insiktsfull..... Att du dessutom är anonym gör ju inte saken bättre. Har inte spelat mot Bulldogs, så jag har väl egentligen inget o säga om det. Enda erfarenheten jag har av Bulldogs är som speaker när de var i Eskilstuna 2002 (?) o spelade mot Tigers. De kom med 12 man ( men blev tidigt bara 11 ) och det var runt 35 grader varmt. Matchen slutade 46 - 2 till Tigers. Bulldogs scorade på en XP turnover sent i 4:e kvarten. Det laget som spelade då, antar att det inte är många kvar sedan den matchen, spelade tuff, hård och ärlig football! Har kanske inget med ämnet att göra men det är ju så många andra som inte håller sig till ämnet! Dessutom skriver jag iaf under med mitt riktiga namn. // Jimmy Holmberg
|
|
|
Post by Bttre frr on Jun 22, 2006 17:34:49 GMT 1
Ja nog för att jag skriver anonymt och jag var inte där men att slå tillbaka när någon gjort något fult är nog det mest kärringaktiga man kan göra på en fotbollsplan. Man ger igen på nästa spel...eller spelet efter det...eller spelet efter det. Att ge igen tycker jag definitivt att man ska göra. Men man kan göra det med lite finess. Inte ställa sig upp skrika könsord och sedan knuffa killen så att domaren ser. Jag tycker att 45 gjorde rätt som hånade honom...det förtjänade han. Han förstörde inte bara för sig själv utan även för laget. Sammanfattningsvis: Ge igen på planen! (Det var bättre förr)
|
|