|
Post by Jag on Jun 11, 2006 18:00:53 GMT 1
Hur tror folk det kommer att gå? Spelar Berggren så kommer det nog att bli en hård och jämn match med bulldogs som vinnare. annars blir det en klar seger för Bulldogs.
|
|
|
Post by El Maco on Jun 11, 2006 19:03:54 GMT 1
Hur tror folk det kommer att gå? Spelar Berggren så kommer det nog att bli en hård och jämn match med bulldogs som vinnare. annars blir det en klar seger för Bulldogs. Bulldogs måste höja sitt spelande ett par snäpp om dom vill ha en likadan seger som i bortamötet, tycker faktiskt att man spelade ganska dåligt mot Panthers. O-line missade blockar och defense tacklingar bör vi inte ens tala om. Norrköping fick det alldeles för enkelt mot er.
|
|
|
Post by Bulldogs82 on Jun 12, 2006 15:40:32 GMT 1
HC Hollo kommer nog se till att vi får träna tacklingar den här veckan ska du se... Vi vet att det inte bara är att ställa in skorna på planen mot Nyköping utan att vi måste vara fokuserade hela matchen (något vi inte var mot Norrköping).
|
|
|
Post by en beast on Jun 13, 2006 19:51:58 GMT 1
jag vågar inte säga vem som vinner. beasts spelade väldigt uselt o de kan göra 200% bättre så de kan gå hur som helst // beastare
|
|
|
Post by Jag on Jun 13, 2006 22:10:14 GMT 1
Ryktas om att ett par gamla rävar från NBB har dammat av skydden igen?
|
|
|
Post by El Maco on Jun 13, 2006 22:13:15 GMT 1
Ryktas om att ett par gamla rävar från NBB har dammat av skydden igen? Ja se rykten...
|
|
|
Post by Publiken on Jun 14, 2006 12:52:55 GMT 1
:oDen här gången vinner NBB lätt, 35-7.
|
|
|
Post by Publik on Jun 14, 2006 13:55:05 GMT 1
Intresant... När Bulldogs spelade mot NBB sist så blev det ganska stora siffror...då saknade man Berggren som FB/LB...Bulldogs saknade 1a,2a,3e QB och några till enligt rykten... ändå lyckades man peta in 70 poäng... jag vet inte men även om Berggren är med så känns det ganska otroligt om han ensam skulle kunnat hålla ner alla dom 70 poäng och nu dessutom kunna vinna lätt över Bulldogs... men som vanligt så kan vad som helst hända inom football. just my thoughts...
|
|
|
Post by Ett odjur on Jun 14, 2006 14:14:19 GMT 1
Publik, du menar inte att du jämför Berggren med 3 st amatör qb's? Berggren är en grymt erfaren spelare som ger laget massor, på träningar som på matcher. Men vi har inte bara berggren som kommit tillbaka vi har massa gammla öl-magar! Vi får se hur det går, tror definitivt det blir jämnare iaf..
|
|
|
Post by Herr Nilsson on Jun 14, 2006 15:05:54 GMT 1
Sist jag kolla så fick inte berggren betalt, det har han väl aldrig fått så han borde väl vara en amatör oxå... lika amatör som 3 amatör qbs.... eller?
|
|
|
Post by klantig QB on Jun 14, 2006 15:43:59 GMT 1
jag kan ta på mig åtminstone 40 poäng som berga fick på fumbles / interceptions o massa jävla slarv. nu blir det skärpning till 100% / klantig beast QB
|
|
|
Post by jag on Jun 17, 2006 0:12:33 GMT 1
så det är altså Bergren mot bulldogs? eller kan det va så att det finns några andra talanger i laget?
men iaf tror jag på en mkt hårdare och gämnare retur möte.....
|
|
|
Post by Bulldoggare on Jun 18, 2006 0:13:05 GMT 1
Jag tror dom tokiga Bulldoggarna är lite lacka efter förlusten mot Norrköping som blev alldeles för knasig pga en lite seg inställning. Så det kommer nog ett mycket aggresivt och förbannat Bulldogsgäng ut på plan i morgon! Misstänker jag! Som gammal Bulldoggare brukar det bli så. // f.d. Bulldoggare
|
|
|
Post by El Maco on Jun 18, 2006 17:23:56 GMT 1
13-14 blev slutresultatet, det var tajt som fasiken men Beasts drog det längsta strået.
|
|
|
Post by 52 on Jun 18, 2006 17:53:40 GMT 1
Ja då var det avklarat ännu en vinst till beasts. Bra spelat Bulldogs, som sagt var 14-13 till oss, mycket jämn match. Kul att möta er och det var ännu roligare att vinna. MVH//Beasts #52 Center/Nose P.S Måste dock säga att vissa saker som hände på plan kanske var lite onödiga.. D.S
|
|