|
Post by hmm on May 29, 2006 19:52:27 GMT 1
Vilka vinner?
hässleholm-lugi
Kalmar- Kristianstad
|
|
|
Post by Enkelt on May 30, 2006 7:57:46 GMT 1
Enkla matcher att tippa:
Hässleholm 21 - Lugi 0 Med tanke på Hurricanes fighting spirit på hemmaplan och Lugis dåliga inställning, kan utgången inte bli något annat än en shoot-out. Det närmsta Lugi kommer en TD är på en fake-punt.
Kalmar 0 - C4 38 Bara C4s offense gör att resultatet inte blir högre. Hoppas Kalmar kommer tillbaka hungriga nästa år.
|
|
Feeeeeeeeeeeeeeeeeel
Guest
|
Post by Feeeeeeeeeeeeeeeeeel on May 30, 2006 10:19:35 GMT 1
Lugi sparkar Hässleholms stjärt. Score: mycket mot lite!
|
|
nes
Bänkvärmare
|
Post by nes on May 31, 2006 15:51:19 GMT 1
Hässleholm - Lugi 14-6 Hässleholms offense begränsar siffrorna lite men defense håller igen.
Kalmar - C4 0-28 C4 starka offense tar sitt ansvar likaså defense
|
|
|
Post by sanningen on May 31, 2006 16:31:49 GMT 1
Lugi kan inte förlora mot hässleholm. Eller, jo det kan de, om Hyllén inte spelar.
att påstå att C4 har ett starkt offence är en ENORM överdrivt. C4 är inte starka någonstans. varken offensivt eller defensivt. dock tror jag inte att de lyckas förlora mot kalmar.
H vs L 6-12 H's td blir gjord på defence, och Hyllen eller långben gör L's TD's.. mycket mer än så kan man inte säga. H kör VÄLDIGT basic grejer pga att alla är rookies / antikvaror. L's ordinarie Qb har rost i kallingarna redan innan kickoff och mer blir det under första Q. en sack och en interception senare och Hyllén tar över och börjar producera. #1 i L kör en "soccer" skada (låtsas bli skadad) och slutar spela i mitten på andra Q.
K - C4 12 - 19 K kör samma stil som förra matchen.. = döda lilja innan halvlek. därav endast poäng i 1 & 2 Q. C4's defence läcker som ett såll.. man kan köra vad som helst mot dem, spring, pass, fumble.. Deras offence är inget att hurra för heller, Passa kan de inte, och det gör dom inte heller. Springa med bollen är det ända de inte gör så dåligt att de borde skjutas för. 3 TD's 4 first downs.
Ska ärligheten fram så hade jag tippat på förlust för alla dessa lag om de hade mött ett bättre U-16 / U-19 lag i södra. Ystads U-19 tex....
Ni som läser, ta inte illa upp. Men tyvärr är det så div.2 ser ut i skåne.
|
|
|
Post by hyllen on May 31, 2006 22:17:44 GMT 1
Hahahaha.... vet inte om jag ska skratta eller gråta (av skratt) att phil skulle ha rost i kallingarna e BS.. men att du har så grymt mycket förtroende för mej gör mej generad ju =) Sen måste jag fråga vem #1 är??? 4 matcher 3 spelare med det nret.... vem syftar du på Sen måste jag bara fråga om du är ystad spelare för att det låter lite så när man läser,,, och att ystads u-19 skulle slå alla lag i södra,,, ehh ne tror inte det,,, dom är bra men inte så bra... Säger som föregående att hoppas ingen tar illa upp men var ju faktiskt tvungen att svara på detta =)
|
|
|
Post by Tompa 31 on Jun 1, 2006 2:21:31 GMT 1
kan garantera dej att det INTE e nagon ystad spelare... personligen tycket jag att det e javla skit snacka att div 2 sodra skulle vara sa dalig... inte pa langa vagar...
men som sagt ingen rockets spelare.
Ha en fortsatt bra sesong i Skane! MvH Tompa #31
|
|
|
Post by Mannen on Jun 1, 2006 7:15:20 GMT 1
Hässleholm - Lund
Relativt enkel seger för lund, hässleholm kommer att kämpa och ligga på men tror att lunds rutin avgör. Mitt tips 6 - 21
Kalmar - C4
Kalmar kommer precis som i alla de övriga matcherna att gör sitt bästa och vissa att man vill spela. Men precis som i förra matchen kommer C4s rutin att avgör. Mitt tips 8 - 22
|
|
|
Post by My shot on Jun 1, 2006 10:17:27 GMT 1
Ja Hässleholm - Lund kan bli rätt så jämt... Gissar på 8-19
Kalmar - Kristianstad 12-28 C4s defence inponerar inte, trots storleken på spelarna, så Kalmar kan nog lyckas få in ett par TDs innan halvtid...men sen tar bristen på spelare ut sin rätt och Kalmar mattas efter att ha stångats med tunga spelare en halvlek. Då drar Kristíanstad ifrån till en hyfsat säker seger.
|
|
|
Post by hrmmm on Jun 1, 2006 13:18:44 GMT 1
kan garantera dej att det INTE e nagon ystad spelare... personligen tycket jag att det e javla skit snacka att div 2 sodra skulle vara sa dalig... inte pa langa vagar... men som sagt ingen rockets spelare. Ha en fortsatt bra sesong i Skane! MvH Tompa #31 Tompa;;;; hur kan du garantera det när du e i usa o inte har en aning om vem som skrivit det? ?
|
|
|
Post by Tompa on Jun 1, 2006 17:22:06 GMT 1
for det e ingen i rockets som skulle klanka ner pa div 2...
och om det nu skulle vara en i rockets (vilket jag har extremt svart att tro) sa snackar han for sej sjalv och ingen annan i rockets... jag kanner rockets-spelarna vall och det hade vatt mycket olikt av nagon av dem...
ses efter sommaren skane..
mvH Tompa
|
|
|
Post by undrar on Jun 2, 2006 8:57:07 GMT 1
Hur ser domarläget ut inför helgen?
|
|
|
Post by Skadad on Jun 2, 2006 11:44:12 GMT 1
Tycker oxå kommentaren: "K kör samma stil som förra matchen.. = döda lilja innan halvlek" är ganska lustig, i och med att Lilja bara spelade ett par enstaka spel sist. Det var inte han som gjorde Kalmars två td:s...
|
|
|
Post by hemsida on Jun 2, 2006 11:55:04 GMT 1
dyker nån hemsida upp för Kalmar? Har hört att ett par gamla Wexio spelare dragit på sig skydden igen
|
|
|
Post by 54 on Jun 2, 2006 12:12:31 GMT 1
C4s defence inponerar inte, trots storleken på spelarna ?
which players do you mean ? we have # 91 Andre O who is over 2m long but thats it we feel our D is to small.
If you had said C4s Offense inponerar inte, trots storleken på spelarna
then i would say yes you are right, we are bigger than most tams we meet and we shoud run over those team easy ( we havent yet).
Remember we have only played 2 games so far Lugi (loss 6-7) we ran over them and moved the ball quite easy but then miss -fired inside there 10yd line (3 times)
yes i know a loss is a loss.
2nd game last week was against Ystad a far better team than any thing they will meet in D2 south this year. (30-6) atleast we broke ther noll.
i belive we are a good 3rd place team and we must now prove it!
we play Klamar now on Sunday Halmstad next Sunday and then Hässleholm in the last game.
so now we will see if we can finally start to produce !
mvh Ian Radcliffe Admin C4 Lions
|
|