|
Post by publik on May 22, 2006 6:32:08 GMT 1
Varför hackas det på Göteborg när det inte finns domare. Om vi ser till det att det inte kom domare mellan matchen Halmstad mot Ystad där lagen var på plats utan att det kom domare så har det inte skrivits en enda rad om domarbristen. Det kommer att ställas in fler matcher pga domarbristen. Sen så att det inte finns domare beror just på det att har du varit iväg på lördagen i 6-7 timmar för att spela en match och säger till gumman hemma att du imorgon åker jag kl 8 för jag ska döma match och är hemma vid 18 på kvällen, är du populär hemma då Jag tror faktiskt inte det om jag ska vara ärlig. Fotboll är livet, men om inte livet runt omkring fungerar så är inte fotboll livet längre...
|
|
|
Post by Tummen on May 22, 2006 7:43:55 GMT 1
Varför vänta til nästa år med att skaffa domare Hur kommer detta året att se ut om vi i västra inte klarar av att döma 1 div 2 match på en lördag utan några andra uppdrag mer än 2 som dömer superserien??? Som jag kan se så e det bara Göteborg som har5 domare + Skövde/Lidköping 6 domare det är alla som finns i västra. Så man kan ju undra hur lagen som inte har domare tänker humm ?? Nå Borås Jönköping carlstad går tankarna att vi tar lite böter så fixar dom andra lagen domare eller?? Nä ta tag i det nu och fixa en c-domarkurs och skaffa fram domare om inte vi skall få ställa in 1-2 matcher varje helg
|
|
|
Post by Benke on May 22, 2006 8:39:41 GMT 1
Konstigt att detta är länken som har flest inlägg. Undra varför....
|
|
|
Post by licens on May 22, 2006 9:30:08 GMT 1
pga domarbristen som råder blev det ända alternativet att skicka iväg 1 licensierad domare o 3 olicensierade, något som självklart inte kan godkännas av varken oss eller göteborg. Men vafan! Vi lirar ju i DIV II.. Inte Superserien, inte Div I.. DIVISION TVÅ!! OK att Marvels höjer standarden i serien ett par snäpp genom att vara med, men vad har hänt av alla som vill spela för att det är kul och skiter i om domarna är licensierade eller inte? Det har väl inte stoppat något match tidigare år i den lägsta serien?? Har vissa lag fått storhetsvansinne eller vad är det frågan om? Dessutom har de tre olicensierade domarna alla varit licensierade tidigare år.. En av dem vet jag dömde matcher förra året.
|
|
|
Post by odset on May 22, 2006 16:17:11 GMT 1
Undra vilka matcher som skall ställas in denna helgen 1 västra Jag tippar på att det blir den i Borås för där e det ju Karlstad som har ansvaret men inga dommare? Odset e väl inte högt men den är väl säker :-)
|
|
|
Post by Wolfman on May 22, 2006 16:29:35 GMT 1
Om jönköping eller såklart Borås lade sin match på söndagen, så att en match spelas på lördag o en på söndag borde det fungera. GBG har domare, SkövdeoLids'köping har domare, Karlskoga borde ha domare till helgen bara pengarna kommer in, har Hawks domare? Karlstad borde väl ha några AoB domare, eller har de skitit i allt?
|
|
|
Post by Kingen on Jun 11, 2006 21:11:47 GMT 1
finns det ingen möjlighet att banna denna typen av användare? Kolla ipnummer osv....
|
|