|
Post by Undrande on May 15, 2006 16:33:39 GMT 1
Vilket lag vinner? Hur ser laguppställningarna ut på lördag?
|
|
|
Post by F Westholm on May 15, 2006 21:01:01 GMT 1
Jag tror att det här kommer bli en oerhört jämn sammandrabbning som kan sluta hur som helst... Får vi i karlskoga tillbaks våran ordinarie O-line/D-line så ska vi garanterat kunna slå de flesta i den här divisionen - det är iaf vad jag hoppas på. Slutresultatet kommer bli 21-20 till karlskoga ;D
|
|
|
Post by Aha on May 15, 2006 21:46:06 GMT 1
Tungviktsmötet alla väntar på, resten av lagen ligger ett par steg under troligtvis. Tror att båda lagen ligger en division lägre än vad de borde. Ska man tror på det som står på forumet så har gbg en trupp på 35-40 man. Har man djupet i laget och kan rulla på spelare och hålla tempot uppe så kan det bli hårt för Karlskoga. Karlskoga har däremot fått en vitamininjaktion i form av slagkraftiga spelare så om gbg tappat overall-formen på laget sen i fjol så kan det bli tufft för dom, karlskoga lär vara taggade. Lär inte missa matchen Blir nog matchen/erna med stort M i västra. Underifrån så är det väl jönköping som knackar på och vill vara med troligtvis men det blir nog svårt för dom. Blir nog förpassade till ett eget hörn i sandlådan medans Lidköping och Borås får stå utanför och titta på.
|
|
|
Post by Ny hemsida on May 16, 2006 7:40:09 GMT 1
|
|
|
Post by STUart on May 16, 2006 9:25:53 GMT 1
KLART den snyggaste sidan i Sverige! Bästa på ALLA plan! Grattis Göteborg!!!
|
|
|
Post by Sklle on May 16, 2006 9:37:23 GMT 1
Jag skulle inte sträcka mig så långt som att säga snyggast/bäst i sverige men den ser väldigt bra ut. Klar förbättring mot den senaste ouppdaterade historien.
|
|
|
Post by mgh on May 16, 2006 9:45:59 GMT 1
Sidan kan inte visas Ett problem uppstod med sidan du försöker nå och den kan inte visas. -------------------------------------------------------------------------------- Försök med något av följande: Öppna startsidan för www.marvels.se och sök efter länkar till den information du vill ha. KASST!!
|
|
|
Post by GBG vinst on May 16, 2006 11:44:15 GMT 1
Marvels vinner, de har fler spelare med ss erfarenhet, och Karlskoga är inte så bra som de vill få folk att tro
|
|
|
Post by Undrande on May 16, 2006 13:55:54 GMT 1
När är matchen då? och var?
|
|
|
Post by fan on May 16, 2006 15:40:53 GMT 1
20/5 Göteborg - Karlskoga Backavallen 14.00
För övrigt kommer Marvels vinna.
|
|
|
Post by Lill killen on May 17, 2006 11:23:08 GMT 1
till mgh. vågar man påstå att det kan vara något fel på din webbläsare/inställningar. www.marvels.se fungerar för mig och ett flertal andra säger samma sak: den fungerar fin fint, precis som den skall göra. Kan ju även vara så att webbhotellet hade någon sorts tekniskt problem när du skulle in på sidan? Jag tippar faktiskt på att Marvels kommer att vinna.
|
|
|
Post by mgh on May 17, 2006 12:49:07 GMT 1
till mgh. vågar man påstå att det kan vara något fel på din webbläsare/inställningar. www.marvels.se fungerar för mig och ett flertal andra säger samma sak: den fungerar fin fint, precis som den skall göra. Kan ju även vara så att webbhotellet hade någon sorts tekniskt problem när du skulle in på sidan? Jag tippar faktiskt på att Marvels kommer att vinna. har nu installerat Firefox o då ser jag sidan o det är ju inte bara jag som har haft fel att se sidan heller finns en tråd i offtopic
|
|
|
Post by afk on May 17, 2006 14:36:16 GMT 1
Finns det dommare för denna matchen då?
|
|
|
Post by tummen on May 18, 2006 6:57:24 GMT 1
Nä varför skulle det finnas domare till denna matchen? Dom enda som har domare på listan är ju Göteborg. Ytterligare en match inställd undra när lagen skall inse att dom MÅSTE ha dommare.
|
|
|
Post by duh on May 18, 2006 12:29:42 GMT 1
Domarena i Götet e ju o dömer SS i limhamn...
|
|