|
Post by GB on Jul 14, 2006 23:07:23 GMT 1
Norrköping får förstärkning
|
|
|
Post by sebastianlindqvist on Jul 15, 2006 10:57:48 GMT 1
Grattis Panthers! Ni har fått en riktig kanonspelare/coach
|
|
|
Post by Robin DIF on Jul 15, 2006 14:03:03 GMT 1
oh fan, det är där jonte har hamnat. undrade lite varför han inte spelade med flames då vi mötte dom nu innan uppehållet, trodde väl ändå inte att han kunde ha lagt av, verkligen en superspelare!
|
|
|
Post by jag on Jul 19, 2006 9:35:05 GMT 1
Hur tror folk det kommer att gå resterande matcher i östra? Kommer Falun vinna någon match, kommer panthers fortsätta att vara obesegrade?
|
|
|
Post by Sa jag sa on Jul 19, 2006 12:01:33 GMT 1
Om Falun ska vinna någon match så är det i så fall DIF hemma i Falun, dvs 30 juli. När de åker till Stockholm tror jag däremot att de inte kan spöa DIF.
|
|
|
Post by Securitas on Jul 26, 2006 11:40:57 GMT 1
Jag fattar varför alla bra spelare lämnade Bulldogs eller slutade spela för ett par år sedan.... Vilket jävla sopgäng. Vad har dom för spelare idag?? Ett gäng junisar och några griniga veteraner. Oline som inte kan blocka, Qb som visserligen har talang men verkar inte förstå det själv. Rb's är ett rent skämt. #7 tar max 3 yd sen går han ner och blockarna ska vi inte tala om, tycker synd om deras Hb som irrar omkring i backfield. WR tar jag inte upp eftersom dom inte kan passa! Defense är totalt tacklings lösa och mjuka som övermogna bananer. Coachstaben är bara ett gäng wannabees som mest är lekledare.
|
|
|
Post by Coach Olofsson on Jul 26, 2006 12:15:49 GMT 1
gnäll inte på bulldogs din jävla tönt. det är ett jväligt bra gäng som alltid spelar hårt och bra. inte onödiga efterslängar eller liknande. det har en bra coaching stab som alltid gör det bästa som de kan. bara för att du är en tönt som känner att han måste spraka på de som redan ligger betydr inte att det är ok att göra det. Bulldogs är ett jävligt bra lag som alltid spelar bra fotboll.
|
|
|
Post by Bulldog 22 on Jul 26, 2006 13:44:56 GMT 1
Securitas vågar du inte säga vem du är?? Du är välkommen att framföra dina klagomål till mig på eller av plan. om jag säger något står jag för det och skriver i mitt eget namn.
|
|
|
Post by Securitas on Jul 26, 2006 23:10:49 GMT 1
Varför ska jag säga vem jag är? Jag känner inte dig och du känner inte mig, däremot har jag sett Bulldogs vid ett flertal tillfällen genom åren och jämförelsevis så suger dom idag och veteranerna har blivit 100% sämre!
|
|
|
Post by 86 GEFLE on Jul 27, 2006 17:35:41 GMT 1
Vi mötte bulldogs på försäsongen, de ser inte bra ut har inga jätte grymma atleter, men de verkar ha jävligt kul när de spelar. De gjorde en kanon scrimm mot oss och bjöd på bättre motstånd (kändes det som ialllafall) än vad s-vall och westerbotten gjorde. Mötte dem även för några år sedan och jag måste säga att jag gillar det brunkande laget.
|
|
|
Post by Bulldog on Jul 27, 2006 21:40:35 GMT 1
Känns som om Securitas är en fd Bulldog som inte platsade eller inte fick spela på sin favoritposition. Tårka tårarna och stäng av tv-spelet och träna lite mera så kanske du får chansen att visa hur duktig du är. Om du inte vågar gå ut på planen så kan du ju alltid hjälpa till som tränare om du nu tror att du kan så jävla mycket. Annars får du väl fortsätta gå ut på nätterna i skimask och panga skyltfönster på Kungsgatan med dina vegankompisar, tönt!
|
|
|
Post by Securitas on Jul 27, 2006 23:14:32 GMT 1
Citerar Brasse "FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL" ::)Har aldrig spelat i Bulldogs. Tycker snarare att det är ni som ska stänga av tv-spelet och börja träna lite. Kött är väldigt gott. ;D
|
|
|
Post by August Eriksson on Jul 28, 2006 16:04:39 GMT 1
Tråden är urspårad och låses därför.
|
|