Angende GM storhetsvansinne
Guest
|
Post by Angende GM storhetsvansinne on Apr 17, 2006 22:01:06 GMT 1
Okej ärligt talat.... Gm är stolta över sina juniorer, SOM TOG ETT SILVER! WOW VA BRA!! jag menar de förlorade bara sm-finalen med 48-0!!! De hade fått stryk av låg som örebro från mellersta (22-8 mot GRD) och hälften av sthlms-lagen Tyresö framförallt (förlust med 14-13 mor GRD).... och att de kom trea förra året i div.2 västra.... DET VAR FYRA LAG I SERIEN!!! OCH DE PLACERADE SIG FÖRE KARLSKOGA PGA INTERN MÅLSKILLNAD.... Jag tror att GM kanske ligger i mitten före Hawks och Skövde.... men man kan inte bortse från att karlskoga har fått sådan förstärkning, och Borås är en samling av 15 spelare som ligger nära SS nivå (några skulle klara sig mkt bra i SS) som inte haft några avbytare på senare år..... men i år har de avbytare så att kärntruppen får vila upp sig och slippa skador. Jag tror att om någon i am.fotbollssverige borde se en match iår... Så se Borås Karlskoga matchen i borås, den kommer vara bättre än någon SS match iår ( fast LG-SMM skulle vara intressant....)!!
|
|
|
Post by Gogubbe on Apr 18, 2006 0:49:23 GMT 1
Du kan inte ha alla fåglar hemma, om inte ett förre detta SS lag som kom trea i SS serien har så många spelare kvar med så mycket speed i benen att dom vinner 2an så är det en skräll, det är snarare upp till de andra lagen att snäppa upp sig, (en del är ju skrattretande).
|
|
|
Post by synd on Apr 18, 2006 15:17:35 GMT 1
som det ser ut på skövdes GB kommer S/L dra sig ur årets säsong
|
|
|
Post by Fools on Apr 18, 2006 19:38:11 GMT 1
Vilka skulle kunna hota marvels om serievinsten? Det är ju bara löjligt att spekulera om det. Finns inget som talar för det, dessutom så ligger de övriga lagen långt under vad det gäller fysik och form. Det kommer vara 70-80 poängs skillnad mot de lag marvels möter. Slut på diskussionen. Marvels är i SS igen om 4 år.
|
|
|
Post by CW on Apr 18, 2006 20:15:39 GMT 1
ehhh karlskoga kanske? karlskoga var inte helt värdelösa i fjolårets tvåa, nu har de förbättrat sin trupp med 500%
|
|
|
Post by svar t synd on Apr 18, 2006 20:44:17 GMT 1
nejnejnej, Skövde/Lidköping klappar knappast ihop, det är ju enda dom har där i Bert Karlsson-land ju!
Dom ställer upp, men visst några faller nog bort i alla lag pga medlemsavgifterna. Snåla skövdebor
|
|
Barbie Majorna mustangs
Guest
|
Post by Barbie Majorna mustangs on Apr 19, 2006 21:49:06 GMT 1
;Dalla 4 b petersson och många andra ska starta upp ett nytt lag i västra till nästa år laget har just fått sitt namn brödraskapet med helvettes änglar med några banditer. Qb krister petersson Fb ken petersson Rb Kim petersson Rb klas petersson c Drutten G K3 G jens Björklund Tk Johannes CRon T Christoffer Cron Te Svante Carlsson Wr Karl kam 79 roules *lol* vi kommer att förlora allt peas nån som vill va med kontakta mig på *Barbie* Klirr vill du va med du blir bänkad i 3 sesånger elr masse obs tolka detta inlägg som en myt det kanske händer men ej med detta namn vem f--n vet
|
|
|
Post by GBGare on Apr 20, 2006 8:30:02 GMT 1
jag undrar hur snacket går på sådana här forum i usa där det verkligen gäller att vinna och vara bäst! Fotboll i sverige är väldigt okänt tyvärr och många lag har svårt att hålla spelare eller få dem att satsa allt på laget eftersom så mycket annat går före en hobby som amerikansk fotboll i sverige. Om ett lag nu utan jätte stora framgångar eller status som jag vill säga att Stockholm har lyckas hålla spelare å få ihop ett bra lag är det ju SKITBRA! Jag är oxå rätt imponerad på alla som har så bra koll på alla lagen i sverige så att dem kan spekulera om hur serien ska sluta osv. Själv vill jag som spelare i GM säga att jag kommer inte nöjja mig med annat än vinst iår! vi hade en stor förlust mot borås förra året resten var gämna matcher(och det med knappt träningar å massa u-19 killar som kom igång först efter serien. Iår kommer vi åter och med stark förfriskning av SS- spelare å vi kommer spela med hjärta och med mycket glädje! Om ni skulle se mig på plan lr sidan av utan ett leende på ansiktet så är nått fel, jag kommer ha så skoj iår att jag knappt vill sita kvär här 5 min till! mitt namn är David "Rookie" Radovanovic och spelar förmodligen som RB i DivII och sedan i U-19 om allt går vägen! Vill bara önska för ett roligt fotbolls år i år med draften som börjar strax i nfl å nu serien i sverige! talk to you latter!
|
|
|
Post by Lillen on Apr 25, 2006 13:20:42 GMT 1
Såg på dukes hemsida att dom verkar ha svårt med folk. Hoppas inte att det betyder att S/L inte kommer till spel iår. Känns lite oroligt skulle dom dra sig ur blir ju serien väldigt liten, blir ju inga matcher då nästa.
|
|
|
Post by Black Inside on Apr 25, 2006 13:47:19 GMT 1
Från Skövdes hemsida: Jag diskuterade årets säsong med Lidköpings-spelarna på deras träning igår och vi kom fram till följande: Om vi ska spela i år måste vi bestämma det i veckan. De som tänkt sig spela kan kontakta mig via mail eller telefon senast torsdag, sedan hör jag av mig till Mathias Svensson i Lidköping.
|
|
|
Post by afk on Apr 25, 2006 14:23:06 GMT 1
Trist om det skulle gå åt skogen igen för skövde! men men
|
|
hard hitting mutha f**ka
Guest
|
Post by hard hitting mutha f**ka on Apr 26, 2006 12:12:12 GMT 1
va e det för snack om att karlskoga har en chans i 2:an iår? visst dem har fått en förstärkning av några carlstad spelare (avdankade, bänkade SS spelare), men dem förlorade fortfarande varenda match förra året, och va jag har hört så spöade marvels Div 2 lag skiten ur dem med bara 11 man (10 i 4 quatern) förra året! yeah yeah, cut the crap and deal with the reality...
|
|
|
Post by vilken nolla du r on Apr 26, 2006 12:36:20 GMT 1
nej lille vän , karlskoga förlorade inte alla matcher ifjol, de vann två st(en mot skövde, en mot GMB)! avdankade ss spelare
Hans Gunnarsson startade finnkampen som LT!
Kalle Flognman dög då till att starta som WR ifjol
Magnus Dahlin dög till att starta som guard både i landslaget och i Crusaders
Christian Forsman startade både som FB och HB i CC
fyra landslagsmän som kliver ned till div2, jag tror de kommer göra enorm skillnad
om de andra spelarna är avdankade eller inte låter jag vara osagt
|
|
|
Post by Rhino on Apr 26, 2006 20:40:59 GMT 1
Rhinos kommer att spela träningsmatch mot Halmstad Eagels på lördag. Det kommer framför allt vara en match för våra rookies och en chans att slipa på det sista för dom innan säsong. Har fått vissa tillskott i truppen som verkar mycket lovande och i princip hela kärnan från förra året är kvar med två ( div2) bra qb:s med oss. Ska bli en rolig säsong då flera av spelarna hittat till gymmet och stämningen i laget är på topp. Ser fram emot flera bra och roliga matcher i år. Marvels och Wolves räknas kanske som favoriter men vi får hoppas att dom skött försäsongsträningen , vilket fall så kommer det att bli hårt men shysst i västra. Se på plan: Rhino....
|
|
|
Post by Marvels on Apr 26, 2006 21:37:05 GMT 1
Fan va gött o höra "Rhino", hoppas ni kommer igång med era rookies o att dem kommer igång med spelet! ska bli riktigt roligt att spela div 2 iår! Vi ses i facemasken!
|
|