|
Post by Marvel on Apr 13, 2006 13:56:59 GMT 1
14/5 you´ll know the answer!!!
|
|
|
Post by danieldavies on Apr 13, 2006 16:34:20 GMT 1
flera av de andra lagen i västra har ju fått förstärkning så jag tror inte gms junisar står pall i år... Yeah, but Dead last? Really... Have you been to our practice? Have you seen how many Juniors are going to play? How do you know that the team has only Juniors? Its pretty funny to see people make up so much crap and just guess there way ahead. Its an enjoyment to see really. I am not saying we will win or lose or that we are the best team or the worst. All i am saying is that the team last year made it to like 3rd place. That was ONLY 30+ and U-19 maybe one or two 20-29 year olds. Now it is our A team and the U-19 players have to play during the same time as us. So if you truly think that the team is only a bunch of u-19 players come down to our practice. See for your self.
|
|
|
Post by hoppsan on Apr 14, 2006 6:23:38 GMT 1
Lättstött....
Vi får se på plan....
Jo nu är det nån ss-spelare med i laget. men hela gm´s organisation och förening tokrasa ju nu i vinter... Sen så saknas det QB och Tränare. Det kan sätta sina spår på planen......
|
|
|
Post by danieldavies on Apr 14, 2006 10:07:35 GMT 1
Lättstött.... Vi får se på plan.... Jo nu är det nån ss-spelare med i laget. men hela gm´s organisation och förening tokrasa ju nu i vinter... Sen så saknas det QB och Tränare. Det kan sätta sina spår på planen...... This is no import QB or american coach for GM this year. Is there any for any other Division 2 team? How many QBs are import in div2 västra? Dukes lost there QB.. He didn't play last year anyway. Borås is the only team with a "known" QB. We will see what happens on the field. If everyone who writes in the forums feels the same way as you just wrote then there wouldn't be so much BS written here. When was the last time any of the teams in this years division 2 played in SS? When was the last time any of the teams have been coached by a highly paid coach? Just because GM was in the SS they needed a Great coach and a great QB. This is Division 2. With a team that has been in the SS last year and the Giants have been there on and off the history and knowledge in the team is a bit big then most Division 2 teams anyway. So when you say "GM has no QB or coach." Don't forget that every other team but maybe one are in the same boat we are in.
|
|
nnu en som spekulerar
Guest
|
Post by nnu en som spekulerar on Apr 14, 2006 13:11:00 GMT 1
Jag tror att det kommer bli grymt tajt mellan rhinos, wolves och marvels tror att det kommer bli som förra året alla slår alla fast mellan dom lagen. Hawks vet jag inget om. S/L tror jag får det tufft i år men den som lever får se. kommer i alla fall bli grymt kul att följa div.2 västra i år
|
|
|
Post by Hmmmm on Apr 14, 2006 20:34:43 GMT 1
Vad jag har hört så tror jag inte S/L kommer till spel iår. Men jag kan ha fel, vilket jag hoppas
|
|
|
Post by Boras on Apr 14, 2006 20:48:53 GMT 1
Tror inte S/L har svårt med att få ihop folk. Förra året så hadde dom mer än tillräckligt på sidlinjen. Har man bara en person som kan springa in med vatten när det är timeout så kan man spela Förlorar man honnom blir det svårt, vi vet.
|
|
|
Post by men on Apr 15, 2006 8:04:01 GMT 1
Ingen import qb??? NI HAR INGEN QB !!!
Varken svensk eller amerikansk.
|
|
|
Post by QB on Apr 15, 2006 11:39:41 GMT 1
Alla kan spela QB om det är SÅ illa att ingen dyker upp, finns alltid någon RB med bra spelförståelse som kliver in som QB innan S/L tackar för sig och struntar i att spela.
No worries
|
|
|
Post by Kingen on Apr 15, 2006 14:53:32 GMT 1
Tror heller inte det är någon fara... Detta är divII och Marvels har killar från SS som spelat X antal år. Någon av dessa kan säkert kliva in och spela QB. Spelförståelsen har de. Tror heller inte Karlskoga, Borås, Skövde har så mycket att ståta med. Skövde hade tidigare en överjävlig QB har jag för mig...
|
|
|
Post by danieldavies on Apr 15, 2006 23:36:29 GMT 1
Ingen import qb??? NI HAR INGEN QB !!! Varken svensk eller amerikansk. We have a few QBs I one of them. Our u-19 team also has a QB who has been playing a few year as well. They made it to silver last year with him behind center. I said "no QB or Coach" Meaning that we have NO IMPORT QB (Like every other Div 2 team IN SWEDEN). I was going to play Div 2 this year weather or not we had a SS team. I didn't play last year because i was LOCKED on the SS Roster. If you ask me we are better off then most teams in Västra. We have a QB coach who was in the National team when they toke gold last year. He has been playing for around 10 years. Most of you know who i am talking about.
|
|
|
Post by Masse on Apr 16, 2006 8:35:17 GMT 1
d**n right Daniel... jag tror att Marvels kommer klara sig helt ok... vet inte sa mycke sa jag kan inte saga vilket lag som kommer dominera men jag tror manga haller med mig att D2 vastra kommer halla mycket hog klass tack vare senaste tidens handelser bade i gbg och i varmland... en fraga varfor ska inte Kim Blidkvist spela?? Kim du ar pa tok for ung o sexig for att lagga av jag kraver en comeback!!
|
|
|
Post by Klirr on Apr 16, 2006 9:39:46 GMT 1
Äh Kim är gammal och sleten.... Han gör comback när rollatorer är tillåtna Själv är jag ung å "hel" så kanske blir spela av i div2 Kram pårej Kim.... Daniel Karlsén
|
|
|
Post by Masse on Apr 16, 2006 11:46:00 GMT 1
Herre gud assa Klirr jag kan inte tro mina ogon ska du som 23 aring ge upp life in the fast lane o borja lira?? fan d va inte illa... hur e foten?
|
|
|
Post by klirr on Apr 17, 2006 9:53:25 GMT 1
Tja !
Foten e som den e .... paj... Men jäkligt sugen på att spela nu när solen tittat fram.... Men det lär ju bli sidlinje i år nu när SS gubbarna ska va me i 2an
Mitt tips är att GM vinner å knallar upp i ettan, bygger lite org... å går upp 2 år senare...
|
|