|
Post by mj on Sept 9, 2007 17:02:15 GMT 1
aha...själv var jag ju ikarlstad igår och där sken solen... så därför märkte jag inte av regnet i täby...
|
|
|
Post by Garry N on Sept 9, 2007 19:31:54 GMT 1
En defensivt dominerad match, där Carl Kamm hade huvudrollen. Två snygga avgörande solotacklingar satte stopp för två givna STU TD's. Dessutom en egen TD sedan STU's corner somnat.
Två tuffa defense och två tandlösa anfall gav en poängfattig tillställning. STU's QB rotation gav noll utdelning och Gbg stoppade allt på marken. Gbg något framgångsrikare i springspelet och man vann kampen om fieldposition.
Lägger en rapport på SAFF sidorna i morgon. Nu åter till tv-soffan och Jets - Pats.
mvh Garry N
|
|
|
Post by publik on Sept 9, 2007 20:04:12 GMT 1
STU verkade helt enkelt inte vilja idag... Grattis till Göteborg Ris till alla spelare från båda sidorna som bråkade på planet. Osportsligt.
Lycka till STU nästa år.
|
|
|
Post by Funny bunny on Sept 10, 2007 7:47:02 GMT 1
Flög dom till matchen? ? ;D
|
|
|
Post by Anton on Sept 10, 2007 11:26:25 GMT 1
Stort grattis till Göteborg! Väl spelat hela säsongen.
/Anton Källvik RB #3 Norrköping Panthers
|
|
fredda
Bänkvärmare
Rookie Panthers
|
Post by fredda on Sept 10, 2007 17:56:03 GMT 1
Grattis GBG!! Håller med Anton. Ni var värda vinsten.
// Fredrik Johansson OL-rookie
|
|
|
Post by publik on Sept 10, 2007 19:35:45 GMT 1
vill bara säga grattis till marvels, om det är ett lag som ska gå upp i superserien så är det ni! jag tror att om ni bara får fart på vinterträningarna och kör stenhårt så kommer ni att klara er bra i superserien!
åskådare ifrån "sveriges rövhål" (haha, hörde någon skrika det i söndags)
|
|
|
Post by Guest on Sept 10, 2007 20:53:14 GMT 1
Tack!
Det är ju därför man tränar hela året för att få känna den där känslan efter sista matchen...
GBG Marvels on the move....
|
|
|
Post by matchrapport on Sept 11, 2007 16:37:35 GMT 1
|
|
|
Post by Garry N on Sept 11, 2007 17:59:09 GMT 1
Var ju tvungen att kompensera STU för att jag kallade dom Solna nyligen... (Har rättat felet). Börjar nog bli gammal... Ska bli intressant att gå och se finalen mellan Danderyd Mean Machine och Lidingö Pink Chargers på söndag
|
|
|
Post by wwehd on Sept 11, 2007 20:40:50 GMT 1
Ja, den kan ju bli spännande. Pink Chargers slog ju ut Glue Harbour Buccaneers ganska enkelt i semin
|
|