|
Post by CL on Jun 17, 2007 23:37:07 GMT 1
BULLEN!!! Om du inte fattade det så gav jag er credit!!! Som spelade hela matchen och verklgen VANN!!! Vilket vi inte gjorde....ni vann!!! OM, du nu såg matchen så kanske du kommer ihåg de TD's vi marcherade in i slutet av matchen? ? Men som sagt betydde de ingenting då vi inte fick dem gödkända för diverse straff. Kul att du tycker jag är en pajas , JAG gömmer mig inte bakom ett alias. Jag står för det jag tycker och är MYCKET glad över Örebros vinst. Kanske ännu mera nu efter din kommentar. ;D Till Örebro, GRATTIS!!!!! Christoffer Landqvist HC Norrköping Panthers
|
|
|
Post by hahahaha on Jun 18, 2007 7:20:34 GMT 1
BULLEN!!! Om du inte fattade det så gav jag er credit!!! Som spelade hela matchen och verklgen VANN!!! Vilket vi inte gjorde....ni vann!!! OM, du nu såg matchen så kanske du kommer ihåg de TD's vi marcherade in i slutet av matchen? ? Men som sagt betydde de ingenting då vi inte fick dem gödkända för diverse straff. Kul att du tycker jag är en pajas , JAG gömmer mig inte bakom ett alias. Jag står för det jag tycker och är MYCKET glad över Örebros vinst. Kanske ännu mera nu efter din kommentar. ;D Till Örebro, GRATTIS!!!!! Christoffer Landqvist HC Norrköping Panthers Årets kommentar! ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Anders on Jun 18, 2007 10:19:07 GMT 1
Måste det bli pajkastning på en gång... Håller med om att jag inte heller såg credden i ditt inlägg, men skit samma, nu vet vi vad du ville säga. Oavsett så behöver inte allt hamna i ett dissande eller desperata försök att försvara sig. Så Bulls; sluta svara på sånt. Grattis Örebro! Alltid kul att spela mot er, men jag hatar Örnsro IP! Dra åt helvete med er cursed plan! Dock all heder åt er, ni spelade grymt bra och ni vann matchen. Inga ursäkter/undanflykter. Hoppas att ni får det att funka under resten av serien också. Anders Onselius #13 Bulls
|
|
|
Post by nora on Jun 18, 2007 22:30:38 GMT 1
men anders! vi hatar sjökrickan=)! rolig match! synd att vi inte möts igen! lycka till efter uppehållet!
#76 öbk björn
|
|