|
Post by OL on Aug 27, 2007 23:41:23 GMT 1
Borås Rhinos sitter på många bra spelare. Likaså Vargarna och Lidköping. Har inte så stor koll på mkt spelare runt omkring men en tung LB e Rhinos Christer Örni. En plats i All star laget e han nog allt värd.
|
|
|
Post by palla on Aug 29, 2007 13:59:19 GMT 1
CB, Johan Mellström (Finns det någon CB som tagit mer Interceptions denna säsong?)
SS, Tomas Sigurdarsson (Finns det någon SS som tacklat och tagit så många Interceptions som denna säsong?)
OL, Mats Ringel (Inte många som kommit förbi på hans kant under denna säsong)
LB, Alberto Cisneros (Ingen ny spelare och känd av alla.)
RB, Rasmus Kevin (En av årets bästa spelare och är ny till Seniorerna denna säsong)
DE, Daniel Denize (Denna person har lekt med ALLAs Offence. Har sackat QB minst två gånger/ Match. )
Ja alla dessa är Djurgårds Spelare. Dem som möt dessa spelare vet att dem skall vara bland dem nominerade.
|
|
|
Post by Gbg 60 on Aug 29, 2007 14:42:31 GMT 1
Kom igen nu palla! Vänta till efter lördag så får du bl.a. se hur ostoppbara Djurgårdens defense är. Djurgårdens bästa spelare på defense (och ja, jag baserar det på vårt enda möte i år) är en gamling vid namn Ken Kacal...
|
|
|
Post by hybris on Aug 29, 2007 15:30:17 GMT 1
CB, Johan Mellström (Finns det någon CB som tagit mer Interceptions denna säsong?) SS, Tomas Sigurdarsson (Finns det någon SS som tacklat och tagit så många Interceptions som denna säsong?) OL, Mats Ringel (Inte många som kommit förbi på hans kant under denna säsong) LB, Alberto Cisneros (Ingen ny spelare och känd av alla.) RB, Rasmus Kevin (En av årets bästa spelare och är ny till Seniorerna denna säsong) DE, Daniel Denize (Denna person har lekt med ALLAs Offence. Har sackat QB minst två gånger/ Match. ) Ja alla dessa är Djurgårds Spelare. Dem som möt dessa spelare vet att dem skall vara bland dem nominerade. Allvarligt...INGEN OL i DIF förtjänar att bli nominerad, skam för dem som kallar sig idrottsmän Alberto Cisneros känd av alla? Vem är han?
|
|
|
Post by Linus on Aug 30, 2007 21:24:18 GMT 1
Aldrig hört talas om honom jag häller
|
|
|
Post by L Dirbersky on Sept 1, 2007 20:26:00 GMT 1
Aldrig hört talas om honom jag häller Helt okänd för mig med, men efter att jag gogglat på hans namn så fick ja glite mer koll, verkar vara en av murstenarna i bygget av DIF AF Sedan så är han VD för nedan företag IGF startade redan 1934 och är sedan 1965 Sveriges i särklass största leverantör av gasspisar för privat bruk. En del av framgången kan tillskrivas hårt och målmedvetet arbete men också det faktum att allt fler upptäcker fördelarna med en modern gasspis. Så nu är han inte helt okänd längre ;-)
|
|
|
Post by Krillep on Sept 2, 2007 8:58:07 GMT 1
Är det någon här som ens sett Magnus Rönnberg spela? Det han gör med bollen i hand är snart olagligt. Att han inte är nominerad är et skämt,
|
|
Roger Taylor SF 49ers
Guest
|
Post by Roger Taylor SF 49ers on Sept 2, 2007 9:15:12 GMT 1
Är det någon här som ens sett Magnus Rönnberg spela? Det han gör med bollen i hand är snart olagligt. Att han inte är nominerad är et skämt, Han kan det för han väger inte 150 kilo och har ´magen i vägen som du champ
|
|