|
Post by haha on May 28, 2007 14:32:39 GMT 1
Till player Du kommer få se på något riktigt underhållande, Djurgården kommer till stan, och öppnar upp en stor burk med smisk. Jag vet att Marvels hade cheerleaders förut men jag tror att alla fick skydd och nu spelar för Marvels. Kolla deras starting list förbannat många "girly" namn. Wroooommmmmmmmmmmm Motorcykel baby !!! = årets roligaste trash talk-inlägg =)
|
|
|
Post by Masse on May 28, 2007 16:03:39 GMT 1
JOO tro mig jag kan snacka mycket skit men de finns ingen anledning... Black Knights kom en lång jävla väg till gbg med 18 man och från det jag hörde sa va en hel del nybörjare... de spelade med hela hjärtat genom hela matchen och dom gjorde en hel del snygga spel mot oss både pa D och O... de lämnade allt på planen och kan med stålthet hålla hakan uppe... jag litar till 100% att DIF kommer göra samma sak och vi kommer fa en riktigt hård och rolig match.
väl mött, Maziar Rezainejad
|
|
|
Post by DIFare on May 28, 2007 16:17:46 GMT 1
JOO tro mig jag kan snacka mycket skit men de finns ingen anledning... Black Knights kom en lång jävla väg till gbg med 18 man och från det jag hörde sa va en hel del nybörjare... de spelade med hela hjärtat genom hela matchen och dom gjorde en hel del snygga spel mot oss både pa D och O... de lämnade allt på planen och kan med stålthet hålla hakan uppe... jag litar till 100% att DIF kommer göra samma sak och vi kommer fa en riktigt hård och rolig match. väl mött, Maziar Rezainejad Exactemundo, till er som roar med detta kom ihåg att fotbolls avgörs på planen och inte genom att dra andra lags namn i smutsen på ett internet forum som nuförtiden knappt är värt namnet.
|
|
|
Post by Marvel rules on May 28, 2007 18:51:58 GMT 1
Till player Du kommer få se på något riktigt underhållande, Djurgården kommer till stan, och öppnar upp en stor burk med smisk. Jag vet att Marvels hade cheerleaders förut men jag tror att alla fick skydd och nu spelar för Marvels. Kolla deras starting list förbannat många "girly" namn. Wroooommmmmmmmmmmm Motorcykel baby !!! Är det så jävla coolt att vara straight då?
|
|
|
Post by Patrik on May 28, 2007 20:43:56 GMT 1
Resultattavla finns på Angeredsvallen men dom hade lyckats att placera den bakom "friidrottsmålhuset" så därför såg man den inte och den användes inte. Komunen är underrättad.
Angeredsvallen är dock bara "amerikansk fotbollsarena" 2007.
|
|
|
Post by GbgLover on May 28, 2007 23:13:56 GMT 1
>> Angeredsvallen är dock bara "amerikansk fotbollsarena" 2007. <<
Ska Marvels flytta tillbaka till Backavallen (det var väl så den hette?) efter den här säsongen eller får Ni inta Valhalla IP igen?
|
|
|
Post by Fredde W on May 29, 2007 6:06:53 GMT 1
>> Angeredsvallen är dock bara "amerikansk fotbollsarena" 2007. << Ska Marvels flytta tillbaka till Backavallen (det var väl så den hette?) efter den här säsongen eller får Ni inta Valhalla IP igen? Just nu är det backavallen som kommer att gälla för oss efter 2007.. Bara för att vi inte spelar där iår är för att dom håller på att göra om planen så att det blir konstgräs. Vist vi hoppas på valhalla igen och våran styrelse jobbar på det men men.. den som väntar får se..
|
|
|
Post by orebro on May 29, 2007 16:17:32 GMT 1
Örebro har ALLTID kul på bussen!
superhjältarna var dock lite för mkt för oss den här helgen! välspelad match iaf! inga fulheter alls! gbg bör ta hem den här serien tycker jag oxå..
|
|
|
Post by gullig on May 30, 2007 7:04:25 GMT 1
Känns som att det borde komma upp en tråd som heter
Preview Marvels - Djurgården Jag hade egentligen inte tänkt att se matchen men efter man har läst här så måste man nog komma ner till Angered ( gulp )
|
|