|
SE2007
Apr 13, 2007 14:44:32 GMT 1
Post by Christer Fuglesing on Apr 13, 2007 14:44:32 GMT 1
;D
Tror heltklart Djurgården kommer orka längst i serien trots att dom inte alls imponerade 2006. Men materialet och bredden gör dom uthålliga.
STU blir nog oxå rätt bra, men lika där mera en lagmaskin utan några imponerande spelare, bra coacher dock och lovande Qb
Göteborg vet jag inte mkt om men tror dom kan vara med i topp 4
Norrköping kan bli både fågel och fisk, verkar ha något på G men det har ylats förr där nere och det blir inget mera än YL, vi får se
Örebro kan bli bättre än förra året, alltid fysiskt tunga och kan överraska.
Uppsala blir nog botten tre med Gävle och örebro ev. Norrköping
Gävle verkar inte ha mkt att komma med, tappat bra spelare tappat HC och sportchef från förra året och det kan bli tungt även om det finns några riktigt bra spelare i den klubben.
|
|
|
SE2007
Apr 15, 2007 19:04:24 GMT 1
Post by x on Apr 15, 2007 19:04:24 GMT 1
Näääeee Leo nu har du spökskrivit igen.......
Skämt och sido STU är väl det lag som har den mest proffesionella tränarkåren i hela Sverige.
|
|
|
SE2007
Apr 15, 2007 23:00:34 GMT 1
Post by LeoBillgren on Apr 15, 2007 23:00:34 GMT 1
Näääeee Leo nu har du spökskrivit igen....... ?? Nej det har jag inte...
Skämt och sido STU är väl det lag som har den mest proffesionella tränarkåren i hela Sverige. Det tror jag knappast. Skulle tro att alla SS-lagen ligger bättre till för den utmärkelsen, dock har vi tagit ett par rejäla kliv framåt i vår stab i år. Vi har nu sex st coacher i a-laget, vilket känns som ett viktigt steg i vår utveckling:
DL: Valdemar Angelov LB: Jörgen Tegefjord DB: Lars Nyqvist (DC: Angelov)
OL: Jon Clark RB: Peter Roland QB/WR: Leo Billgren (Run game coordinator: Clark, Pass coordinator: Billgren)
STU blir nog oxå rätt bra, men lika där mera en lagmaskin utan några imponerande spelare Löjligt av mig att bemöta kanske, men jag tycker skribenten är snett ute. Vi har många big-play spelare itruppen på båda sidor om bollen. Jag vill inte nämna några namn, men defensivt ser samtliga tre lagdelar klart bättre ut än 2006 och offensivt är det grymt bra bredd och djup framförallt på skill.
|
|
|
SE2007
Apr 15, 2007 23:02:41 GMT 1
Post by Visst on Apr 15, 2007 23:02:41 GMT 1
Skämt och sido STU är väl det lag som har den mest proffesionella tränarkåren i hela Sverige. Baserat på vad? Har du personligen åkt runt och kollat in alla lags träningar?
|
|