|
STU-GRD
Jun 13, 2006 23:28:32 GMT 1
Post by Pinsamt on Jun 13, 2006 23:28:32 GMT 1
HAHAHAHA!!! Varför är jag inte förvånad.
|
|
|
Post by Jassaaaaaaaaa on Jun 14, 2006 6:11:14 GMT 1
Personligen tycker jag # 23 i Gävle är en mkt bra och hård spelare, visst kan jag hålla med om att han går över gränsen ibland. Tyvärr finns det för många jävla töntar som bara gnäller och fjollar runt på dessa sidor. Om hälften av sveriges spelare va lika hårda och tuffa som # 23 så vore fotbollen betydligt roligare och bättre. Därmed inte sagt att man ska spela oschysst.
|
|
|
Post by En i mngden on Jun 14, 2006 6:38:23 GMT 1
Till dig som såg Uppsala matchen så är nog din analys korrekt. Sean är skadad och kommer inte att spela mer för GRD, och det har sänkt Devils något enormt. Innan säsongen så såg det så bra ut, passningarna haglade på träningarna och alla var nöjda och glada. Men nu..........känns som att vi har tappat självförtroendet totalt. Ingenting stämmer, dålig tränings närvaro och vi får stora darren när det pratas om att ev. förlora mot SF och Huskies. Detta brukar kallas mental härdsmälta och som har drabbat större lag en Devils (Leksand, Brynäs och Djurgården bla.) Nu handlar det om att börja om från början och sätta siktet lite lägre och klara sig igenom säsongen utan att klappa ihop totalt.
|
|
|
Post by Player on Jun 14, 2006 8:59:25 GMT 1
Jasså gävle är på dekis... Ja det lär väl visa nu vad dom har för spelare i det laget..man kan väl för tusan inte bara ramla ihop när deras amerikan försvinner då är det ju inget lag i alla fall.. SKÄRPNING DEVILS !!!! eller består ni bara av kärringar där uppe
|
|
|
Post by TD on Jun 14, 2006 9:32:42 GMT 1
Det är klart att man kan tycka som du gör när man inte upplevt någonting, Player! Du ska inte prata om kärringar, det finns många som du som betett sig som kärringar förr gentemot andra lag som genomgår en "kris". Jag skulle kunna förklara för dig i timmar vad det innebär att genomgå en mental kris i idrotts sammanhang, men vet ej om det är lönt. Istället för att belacka Devils vore det bättre att försöka stötta (som man borde ha gjort med andra föreningar i stället för att sticka knivar i ryggen)! Vi i football´s sverige är inte så stor, så att vi kan misskreditera varandra så oerhört som sker på dessa och liknande sidor. Alla, och då menar jag alla kan hamna i liknande situationer (så även du) och sporten blir inte bättre av att man skitar ner den! Devils slickar sina sår och kommer igen, på ett eller annat sätt!
Tomas
|
|
|
Post by Kr hrt on Jun 14, 2006 9:36:11 GMT 1
Tycker att Gävle helt enkelt bara tar sig själva i kragen och kommer igen med positiv andra, framförallt på träningar (säger min erfarenhet i alla fall), och på matcher. Frustration leder ingen vart. En alltid bra juniorverksamhet, vilket Gävle också har, leder dock till framgång i slutändan. Kör hårt!
|
|