|
Post by U16 2007 on May 27, 2006 9:38:06 GMT 1
Då kan man alltså förvänta sig att solna och täby slår ihop sina u-16 tills nästa år, eller? 3:a och 5:a efter Arlanda och Tyresö. Är det verkligen tillräckligt "slagkraftifgt" när det är så många juniorer i STAFF som likt seniorer letar SM-guld i andra klubbar??
|
|
Bulls Info ej inloggad
Guest
|
Post by Bulls Info ej inloggad on May 27, 2006 12:03:12 GMT 1
Då kan man alltså förvänta sig att solna och täby slår ihop sina u-16 tills nästa år, eller? 3:a och 5:a efter Arlanda och Tyresö. Är det verkligen tillräckligt "slagkraftifgt" när det är så många juniorer i STAFF som likt seniorer letar SM-guld i andra klubbar?? Dumt av mig att lägga tid på denna diskutionen, men jag gör ett sista försök..... Om inte STU hade bildats så hade Chiefs och Flyers fått lägga ned sina U-19 lag i år. Vi tyckte att detta var ett bättre alternativ. Om Ni anonyma forumbesökare inte håller med så är det inget jag kommer börja ligga sömnlös över. MVH Mikael Haage/ Bulls Info. wr_coach@hotmail.com
|
|
|
Post by guest on May 27, 2006 19:57:17 GMT 1
|
|
|
Post by Difseger on May 27, 2006 20:00:04 GMT 1
21-7
|
|
|
Post by Acne rules on May 27, 2006 20:15:00 GMT 1
Otroligt patetisk kommentar av "Unket" här ovan. Visa gärna för mig något exempel/bevis på att "Solna fjunisarna" har hypat sig själva och sågat andra. Extra starkt av dig att själv inte stå för vem du är med din skadeglada och lögnaktiga kommentar. Clown! Jo, det verkar vara jantelagen som bestämmer att varje nytt lag måste tas ned på jorden av finniga juniorer framför en keyboard oavsett om de behöver det eller ej. Förutsägbart och sinnesslött. STU har bidragit till att göra Div 1 roligare i år än vad det skulle ha varit annars.
|
|
bige
Bänkvärmare
|
Post by bige on May 27, 2006 20:15:04 GMT 1
Ganska härlig match #3 i DIF; Garry Harrison var riktigt bra men fumblade då och då.
|
|
|
Post by Hrlig match on May 27, 2006 21:08:35 GMT 1
Ja det är riktigt kul att se honom spela.. fy fan vilket hjärta den killen har han kämpar verkligen oavsett. För övrigt så var det en rolig match tycker jag. CC fjanten i andra tråden får säga vad han vill men jag tycker att den var mycket sevärd och det hände en hel del. Jag tycker inte att STU hade speciellt mycket att säga till om, matchen hade likagärna kunnat slutat med större siffror. Mycket bra spel av nummer #13 i STU som lyckades med det mesta. Tror inte att returen kommer att sluta annorlunda.
|
|
|
Post by undrande on May 27, 2006 22:32:18 GMT 1
CC fjanten, i vilken tråd då?
|
|
|
Post by Vailant on May 28, 2006 13:14:27 GMT 1
Jag tycker inte att STU hade speciellt mycket att säga till om, matchen hade likagärna kunnat slutat med större siffror. quote] Spännande slutsats med tanke på att STU hade 50 yards mer total offense. Och ja, ja Jag vet att det är scoren som räknas, men att säga att STU var chanslösa känns som dikt. Lite rostiga i red zone därimot....... Bullfan.
|
|
|
Post by Huskies on May 28, 2006 13:54:19 GMT 1
Halvtids resultat Huskies - Sundsvall är 14-0
|
|
|
Post by My view on May 28, 2006 14:02:58 GMT 1
Säga vad man vill om STUs offense, men det kändes som DIF dominerade matchen helt. Det var sällan STU lyckades flytta bollen särskilt långt in på DIFs planhalva och det bör väl nämnas att det som satte upp STUs score var en fumbled snap av DIF som plockades upp av STU och efter en 3&out med efterföljande punt från STU fumblade DIF snapen igen, vilket gav STU mycket bra fieldposition. Sedan får man väl säga att #13 i STU scramblade väldigt bra hela dagen och scramblade även in TDn. Han kom undan lite väl lätt några gånger, så DIFs defense får nog öva lite tacklingar framöver...
|
|
|
Post by def on May 28, 2006 14:04:59 GMT 1
bara för att man står i shotgun och passar hela dan, betyder inte att man är explosiv, trots ihopslagningen är STU riktigt soft både på offense och defense, en defensiv amerikan skulle nog göra susen...
|
|
|
Post by Huskies on May 28, 2006 15:17:26 GMT 1
Slutresultat i Umeå: Huskies vann med 14-0
|
|
|
Post by o on May 28, 2006 15:24:28 GMT 1
trc öbk 72- 0
|
|
|
Post by guest on May 28, 2006 17:16:02 GMT 1
Djurgården STU 21-7 Gefle Uppsala 34-27 Tyresö Örebro 72-0 Westerbotten Sundsvall 14-0
Idel hemmasegrar. Allt enligt programmet?
|
|