|
Post by N on Jan 25, 2006 23:30:04 GMT 1
Färgerna som Bulls kommer att spela i är grönt och guld. ni ska heta bulls o va gröna...hur länge tänkte ni igenom det? ;D
|
|
|
Post by va on Jan 25, 2006 23:53:51 GMT 1
några tunga namn in eller tillbaka tro? Ett antal gamla spelare från Solna är på G men inget är klart. Scott Blundon C. Löfgren dock ej Ahlberg som nämndes tidigare i ngn tråd. Scott Blundon - mr ATP?? C. Löfgren - C. som i Cnutte ??
|
|
|
Post by guest on Jan 26, 2006 8:53:02 GMT 1
Skulle tippa på Christian Löfgren, som spelade med Limhamn förra året...
|
|
|
Post by Spelare on Jan 26, 2006 10:26:13 GMT 1
Kommer att bli gött att få äta upp en bull(e) i sommar! Ser fram emot att möta dessa monster i grön/guld!
Peace out och hoppas ni håller er bort från allt bullnuts!
|
|
|
Post by hm on Jan 26, 2006 12:14:15 GMT 1
Varför skulle det vara intressant hur länge vi tänkte på färger och namn? Insinuerar såklart att det är fult eller ologiskt - det fattar jag. Kunde inte bry mig mindre, det är snyggt och funkar med logo.
On topic: Christian Löfgren kommer inte spela hos oss i år. Han är kvar i Limhamn men ska tydligen träna med DIF. Vet ej varför. Scott kommer inte tillbaks. Ska han ens spela? Soffan tror jag inte kommer hem?
|
|
|
Post by Frga on Jan 26, 2006 13:46:31 GMT 1
1) Färger och logo blir säkert prima fint. Lägg inte tid på att svara på sånt fjanteri. Trashtalk inför säsongen sker allid, men är inget folk bör lägga någon större vikt bakom.
2) Va ? Spekuleras det i att Scott B skulle spela för Bulls ? Trodde förra säsongen var hans sista, eller var det säsongen innan det, eller var det 3 år sen ? ;D All heder åt honom iaf, känns bra att det finns dem som lägger ner tid och engagemang i sporten.
3) Vem är Christian Löfgren.. ?
|
|
|
Post by vet on Jan 26, 2006 16:07:22 GMT 1
Christian L spelade LB i SC och spelade med Limhamn förra året... Han har ca. 6-8 landskamper i bagaget och var en av Limhamns bästa defensiva spelare förra året (enl mig).
|
|
|
Post by Battre vetande on Jan 26, 2006 16:21:39 GMT 1
Nej, Scott kommer inte att ingå i Bulls organisation på något vis. Mycket långsökt rykte.
|
|
|
Post by va on Jan 26, 2006 16:33:32 GMT 1
ska inte Scott fortsätta coacha 86ers? han har väl redan gjort en vända för SC?
|
|
|
Post by Undrar on Jan 26, 2006 22:13:02 GMT 1
Ska Christian Löfgren vara kvar i Limhamn men träna med DIF? Hmm fårstår ingenting. Varför inte bara börja spela med dif då.
|
|
|
Post by fys on Jan 26, 2006 22:15:10 GMT 1
han kanske bara tränar fys/försäsongsträning med DIF
|
|