|
Post by Memet on May 27, 2005 9:48:47 GMT 1
"Super hypade DIF". Vilken planet bor du på?? Det är ju knäpptyst från DIF, och det har det varit hela tiden. Forumet verkar ha en otrolig respekt för KTH efter deras namnbyte. Tycker att de är Hypade. Svaret på dina två frågor: "super hypade DIF?" - kanske. De kanske är för fulla för att kunna säga/skriva något. "Vilken planet kommer du ifrån" - hemligt, jag skulle kunna skriva det men jag orkar inte klyva alla som läst det med min ljussabel...
|
|
|
Post by Anonym on May 27, 2005 10:32:50 GMT 1
Dom flesta tippar ju på att DIF ska förlora hela tiden, så jag förstår inte ditt resonemang. Jag tycker nästan tvärtom att dom är alldeles för "ohypade".
|
|
|
Post by Facit on May 27, 2005 11:36:52 GMT 1
Gefle- DIF 0-35 DIF får nu visa var i tabellen de hör hemma. Själv tror jag på en andraplats. För övrigt kan det vara intressant att veta att DIF möter alla de övriga förväntade topplagen på bortaplan (Tyresö, Limhamn, Gefle och Uppsala).
C4-Täby 14-8 Tungt springspel möter tungt springspel. Tyngst springspel vinner.
Tyresö-Uppsala 35 - 28 Tyresö kommer överraska med hur pass bra deras passattack är.
Örebro-Limhamn 0-50 Limhamn kör över Örebro.
Solna-Västerås 32-7 Solna är helt enkelt ett bättre lag.
|
|
|
Post by Hiphopanonymous on May 27, 2005 15:34:49 GMT 1
Forumet verkar ha en otrolig respekt för KTH efter deras namnbyte. Tycker att de är Hypade. Svaret på dina två frågor: "super hypade DIF?" - kanske. De kanske är för fulla för att kunna säga/skriva något. "Vilken planet kommer du ifrån" - hemligt, jag skulle kunna skriva det men jag orkar inte klyva alla som läst det med min ljussabel... Sorry, kan inte låta bli att fråga om du kan låna mig din ljussabel så att jag kan läsa med den...
|
|