|
Post by Besserwisser on Aug 19, 2007 15:21:46 GMT 1
defense stavas fortfarande med "S" och inget "C"
|
|
|
Post by kanske on Aug 19, 2007 15:25:12 GMT 1
Jävligt kul att Arlanda kan steppa upp dom det forna storlag de en gång varit man har sett lite hjärta på slutet, Carlstad är väldigt bra och det ska myket till för att de ska tappa en semi mot AJ, underskattning har hänt förut från värmlänningarna men AJs starka matcher på slutet gör nog att CC är på sin vakt.
Limnhamn med många LL recivers mot SMMs många LL dbs rolig matchup som limnhamn vann stort i skåne ska bli kul och se hur det går uppe i huvudstaden. SMM vinner på slutspelsrutin och går till final.
chans till finalmatch:
SMM- Carlstad 35% Limnhamn- Carlstad 35% SMM- Arlanda 20% Limnhamn- Arlanda 10%
|
|
|
Post by whatever on Aug 19, 2007 15:29:31 GMT 1
defense stavas fortfarande med "S" och inget "C" Världens mest misslyckade besserwisser? För det första är det inte jag som skrivit posten du "rättar", men jag stör mig på folk som ska veta allt men som ändå har huvudet så långt upp i arslet att knölen de känner i halsen är deras egen näsa. Svenskt uppslagsord försvar försvaret subst. motstånd mot angrepp Engelsk översättning defence, (defense US)
|
|
|
Post by besserwisserfan on Aug 19, 2007 16:21:48 GMT 1
defense stavas fortfarande med "S" och inget "C" Världens mest misslyckade besserwisser? För det första är det inte jag som skrivit posten du "rättar", men jag stör mig på folk som ska veta allt men som ändå har huvudet så långt upp i arslet att knölen de känner i halsen är deras egen näsa. Svenskt uppslagsord försvar försvaret subst. motstånd mot angrepp Engelsk översättning defence, (defense US) Och vi spelar amerikansk fotboll ja... Det som skulle kunna vara acceptabelt att översätta till vore väl just "försvar" då
|
|
|
Post by bilder on Aug 19, 2007 17:10:48 GMT 1
den klassiska frågan: finns det några bilder från matcherna? (jag skulle vilja se om jag syns på någon bild.) ;D
|
|
|
Post by Thomas Palmgren on Aug 19, 2007 18:46:42 GMT 1
|
|
|
Post by Publik on Aug 20, 2007 9:42:48 GMT 1
Vill bara tacka Thomas Palmgren för att han förser fotbolls intresserade med väldigt bra bilder!
|
|
|
Post by sebbe on Aug 20, 2007 10:59:08 GMT 1
|
|
|
Post by Publik 2 on Aug 20, 2007 11:28:52 GMT 1
Kan någon vänligen fylla i lite info om matchen Tyresö - Carlstad, 6-7 i halvlek skrev någon, stämmer detta? Har även Tyresö börjat spela upp sig? Trodde att Carlstad skulle ha gjort minst 21-0 innan första kvarten var över?
|
|
|
Post by U on Aug 20, 2007 13:57:17 GMT 1
|
|
|
Post by bilder on Aug 20, 2007 15:45:45 GMT 1
|
|
|
Post by duktiga fotografer on Aug 20, 2007 20:03:59 GMT 1
Jag måste säga att vi har ett par riktigt bra fotografer inom sporten. Jag personligen gillar olsins upplägg med lite färre foton men alla utav sjukt bra standard, framför en sju dundrans massa foton där vissa bara känns lite "random".
|
|
|
Post by duktiga fotografer on Aug 20, 2007 20:07:11 GMT 1
PS: Det första inlägget var inte en pik mot Palmgren, till alla dem som försökte läsa mellan raderna. DS
|
|
|
Post by mOsSieFieD on Aug 20, 2007 21:05:06 GMT 1
bra att stats kom upp, men helt rätt är dom nog inte! G Kalbin hade 2 catches under matchen! Tom våran Amerikanska Linebacker spelade lite RB och hans stats är inte ens med! Joakim Holm sprang med bollen oxå, hans stats är inte heller med! Ville bara säga de men annars e de jätte bra! bättre än Limhamn som inte ens postar sina hehe *diss mot Hampus* puss puss
|
|
|
Post by Publik on Aug 21, 2007 8:20:46 GMT 1
Kommer det ingen matchrapport från Arlanda - Limhamn, tyckte mig se Garry på sidlinjen med kameran i högsta hugg?
|
|