|
Post by Nisse Oldtimer on Aug 7, 2007 7:30:51 GMT 1
Som vi alla vet så har CC vunnit tidigare på hemmaplan i serien så inga större växlar kan dras av resultatet. Däremot så går Crusaders om SMM i tabellen vilket innebär att SMM med all sannolikhet kommer att spela semifinal borta. Antingen nere i Skåne, eller på Tingvalla igen.... Så betydelse hade matchen även om det inte verkade betyda så mycket för SMM.
SMM saknade några (bl a Rashid, Vakk och säkert en hel del backups, eftersom de "bara" var ca 30 man på sidan)
|
|
|
Post by pajas on Aug 10, 2007 14:53:11 GMT 1
vad är det för jävla mupp som för statestik i carlstad...
|
|
|
Post by till pajas on Aug 10, 2007 14:57:31 GMT 1
men ditt klapp trä det kanske finns folk till skilnad från dig som har jobb och inte kan sitta vid datorn hela dagarna!!
|
|
|
Post by En pajas till on Aug 10, 2007 16:10:36 GMT 1
Misstänker att det är "till pajas" som för statsen...
Den är verkligen helt bedrövlig. Varför föra statistik överhuvud taget om man inte ser till att få den rätt? Har för mig att det var precis samma sak i fjol, då sa man att den skulle rättas men det är fortfarande inte gjort.
Riktigt pinsamt dålig. Bättre att låta bli...
|
|
|
Post by StefanOud on Aug 10, 2007 17:54:30 GMT 1
Jag var ju aldrig på matchen men statistiken ser ju korrekt ut, iaf sammanställningarna (orkar inte gå igenom play by play). Det enda som ser fel ut är åtta TEAM-tacklingar på SMM. (Det är säker Ola Rugelands tacklingar för han skrapar bara ihop en solo och det måste vara fel ) Ni som klagar får nog komma med mer preciserade klagomål
|
|
|
Post by Freak on Aug 19, 2007 11:43:51 GMT 1
Mm jag ska klaga lite jag hade 5 catches och inte 4 som det står i statistiken.. Buuu
|
|
|
Post by Bilder on Aug 27, 2007 21:32:20 GMT 1
Tog inte Cecilia bilder på denna match också?
|
|