|
Post by nisse on Jul 21, 2007 10:12:03 GMT 1
Det må vara så att denna kille inte spelat på tre år. Men det man ska ha i åtanke är att han inte festat bort tre år, utan faktiskt är i riktigt bra form eftersom han bytt sport. Spela fotboll har han visat att han kan, och formen verkar vara bra. Det känns som ett bra nyförvärv för mig.
|
|
|
Post by Publik on Jul 21, 2007 22:01:47 GMT 1
Kul att någon satsar och vill vinna, hoppas rekryteringen går vägen och vi får ett riktigt roligt och spännande slutspel.
|
|
|
Post by Brawler on Jul 23, 2007 1:27:02 GMT 1
Tom vann sin titelförsvarsmatch i första ronden via tapout pga slagserier på marken.
|
|
|
Post by Fredde on Jul 23, 2007 13:01:43 GMT 1
Hoppas att Carlstad tar och gör ett doping test på denna kille innan han går ut på planen då FCFF är kända för att pula i sina "atleter" lite av för mycket av det goda. Inte för att jag tror att CC är så dumma och inte kolla sådana saker innan men för att vara säkra så borde dom testa killen.
|
|
|
Post by djones on Jul 23, 2007 13:38:26 GMT 1
Hur ska CC använda sin "bad guy"? Hans färdigheter att slåss är väl inte så mycket att använda sig av.......... men all publicitet är kanske bra(?)
|
|
|
Post by Bad Boy on Jul 27, 2007 12:40:04 GMT 1
Det kan man fundera på... hur CC ska använda honom?
Kanske ska de använda honom som ILB eftersom det är där de är svaga. Du kanske inte förstår det, men den här killen är i GRYM form och startade bla på NCAA div 1 college. Han har också varit på en del NFL, CFL och XFL camps/rosters. Han kommer jaga Limhamns QB och försöka dela ut så mycket smärta som möjligt till SMMs runningbacks. Tycker han är ett ganska hett nyförvärv, men vi får vänta tills den 11 aug och se. Kanske har han tappat ALL fotboll i kroppen på tre år? Jag har åtminstone sett några highlightfilmer från hans matcher från fightingen, och jag måste säga att det såg otäckt ut. Han är obesegrad.
|
|
|
Post by undrande on Jul 27, 2007 14:48:12 GMT 1
Det räcker väl till den 5/8 crusaders spelar väl redan då!! det kan bli kul att se!! men han skall nog oxå få sina fiskar varma!! ;D ;D
|
|
|
Post by nyfiken on Jul 28, 2007 13:54:17 GMT 1
Bad min kompis som är fighter o leta på han i hans egen sport, men han hittade ingenting på han...
är det nån som har länkar på han ang. fightingen, typ filmer kanske på youtube me lite highlight knockouts lr någe skoj forum o läsa på om han...
/svar till en som gillar fighting med spelar ovalboll ;D
|
|